Annons:
Etikettvinter
Läst 450 ggr
monstermash
2019-12-26 19:45

Hur ska du fira nyår?

Det närmar sig med buller och bång! Själv firar jag inte alls men ni kanske ska? 😃

Annons:
Cireea
2019-12-26 20:05
#1

I vanliga fall brukar jag festa långt in på småtimmarna, men i år blir det hemmamys med sambon och hundarna. Känns faktiskt väldigt skönt med en sån nyår, det var många år sedan sist. 🙂

Vi kommer äta en god middag, se film eller spela och sen åker vi ut till platsen där vi förlovade oss för att skåla in det nya året.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

flocken
2019-12-26 20:43
#2

Som vanligt ute vid stugan, på en ö. Med förbud mot smällare o raketer. 3 rätters med familjen. O känner jag mig rätt sover jag vid 22. Sovit igenom de senaste tovslagen. Skyller på småbarn som vaknar tidigt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

tlover
2019-12-26 21:53
#3

Jag jobbar nyårsafton

l'm back

JMW
2019-12-26 21:56
#4

Vi firar inte alls. Vet inte om det blir något speciellt till mat heller. Som en vanlig helgkväll förmodligen. Jag sover nog också långt innan tolvslaget. Fast egentligen borde vi vara vakna och fira vår 20:e förlovningsdag. Vi förlovade oss på nyårsafton 1999efter tolvslaget, 000101.

Fridaaaa
2019-12-27 08:22
#5

Jag och sonen kommer vara hos svärmor. Sambon börjar jobba 18 tyvärr

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Soligajag1
2019-12-27 10:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Jag firar med vänner . 3-rätters ska vi laga ihop . 😀🌹 Så mysigt ska det bli . Förrätt : Avokado med skagenröra Huvudrätt: Köttgryta Efterrätt: Vaniljpannacotta Sedan går vi ut och tittar på Tolvslaget ! 😀😋 ( Längtar till sommarens underbara ☀️ sol! )

HH 🙂

Annons:
MonicaLagerquist
2019-12-27 18:03
#7

Vi ska äta något gott och sen ska vi ta ett bad och dricka skumpa. Har köpt en bad bomb idag .

Stolt ägare till fem La permer

Cireea
2019-12-27 18:19
#8

#7 Det lät jättemysigt 😍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

MonicaLagerquist
2019-12-28 18:51
#9

#8 Ja det är mysigt.Vi brukar öppna upp fönstret så hör och ser vi fyrverkerierna.

Stolt ägare till fem La permer

Åsa S
2019-12-28 20:16
#10

Jobbar 7-15 och ska sedan på 40-årsfirande hela kvällen, vanligtvis brukar jag fira halvsovandes i soffan till och från och maken väcker mig vid tolvslaget. Får hoppas jag inte somnar i nått hörn på festen det är jobbigt hålla sig vaken till midnattnär man varit vaken sedan kl 5

NatasjaHemby
2019-12-30 13:36
#11

Ska fira lugn och festfritt. Har jobbat nyårsdagen de senaste åren utan att det hindrat mig från att festa, men i år bestämde jag mig för att jag inte orkar jobba bakfull. Framförallt så orkar jag inte vara värdinna i år igen, vi håller alltid i någon form av nyårsspektakel och blir nästintill aldrig bjudna.

Planen är en lugn dag med mannen, brädspel och hemlagad trerätters. Kanske lite skumpa eftersom det ändå råkar finnas hemma. Lyxigt men opretentiöst.

SE*Simbelmynes

wildfire
2019-12-30 17:56
#12

Inga buller och bång här, ska bara ha det lugnt och festfritt som skrevs ovan men lite gott att äta med grannen blir det som alltid men just kvällen den ägnar jag åt mina katter för några är skotträdda och nykomlingen på 8 månader vet jag inte hur han är på nyår så här blir det en lugn afton med katterna 🐱

Upp till toppen
Annons: