Annons:
Etikettvinter
Läst 281 ggr
monstermash
2019-12-25 08:00

Mellandagsrean

Jag ska passa på att köpa en ny vinterjacka och vinterskor. Ska ni passa på att handla något under rean?

Annons:
Cireea
2019-12-25 08:09
#1

Nej, det blir nog inget för min del.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Lussan20
2019-12-25 08:13
#2

Något litet till ett barnbarn som fyller 4 år och hennes nyfödda lillasyster. Jag behöver rensa i stället i garderoberna. Spara favoritplaggen och sortera bort det man inte använt på två år. Lite rädd för influensan och kräkan, så jag får fundera om det är värt att ge sig ut i myllret. Mvh/WL🌺

Åsa S
2019-12-25 08:42
#3

Nej det brukar inte vara nån bra rea numera så det är svårt göra fynd + jag gillar inte modet som är nu. Var på Lindex och KappAhl i helgen för att kolla på nått att ha på mig på julafton jag hittade ingenting och min man sa hoppas du inte får presentkort hos några av dessa butiker för ha tyckte det var rätt fula kläder han med. Vi gick till en loppis där jag hittade en jättefin tröja som inte såg ut att ha använts alls min man gav den tummen upp med och den kostade 39kr så jag gör mina fynd på second hand istället året runt (som extra bonus när jag handlade på loppisen så hittade jag en helt oanvänd tröja en exakt likadan som jag har hemma men den hemma råkade jag missfärga och det var en av mina favoriter så nu har jag ersatt favorittröjan med en ny och den kostade 30kr)

JMW
2019-12-25 08:42
#4

Absolut inte! Att ge sig ut och trängas på mellandagsrea ger mig rysningar.

Herveaux
2019-12-25 08:51
#5

Jag är en sån där tråkig typ som är anti-REA-hetsen. 🤐


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Soligajag1
2019-12-25 10:19
#6

Nej , ingen mellandags rea för mig ! Trött på detta ! Sen tycker jag det bara är en massa ’gammalt’ som dem säljer ut .. 😄😛 Skönare o va hemma o mysa ! 😀

HH 🙂

Annons:
monstermash
2019-12-25 12:29
#7

Här inne är det nog ingen idé att jag gör en till tråd om rea, får börja skriva om secondhand istället… skämt å sido 🤪

Upp till toppen
Annons: