Annons:
Etikettvinter
Läst 389 ggr
monstermash
2019-11-22 21:44

Julförberedelser & julklappar

Har ni börjat med julstöket ännu eller väntar ni tills nästa helg? 🎅

Annons:
monstermash
2019-11-22 21:45
#1

Julstädningen är nästan klar och lite julpynt har åkt upp idag, men på det stora hela har jag det mesta kvar att göra.

Honestyisdead
2019-11-22 21:56
#2

Jag började pynta siste september. Julklappar ordnar jag hela året, har 2 kvar.

Cireea
2019-11-22 22:37
#3

Inte fixat med någonting alls 🤦‍♂️ Inget pynt och inga julklappar. 
Känns stressigt helt plötsligt.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Maleficum
2019-11-22 22:48
#4

Jag gillar inte julen och "skippar" den helt enkelt (så inget julklapps stress och sånt för mig). Brukar ha ljusslinga tänd för att det ska bli lite mer ljus utanför dörren men den sitter uppe året runt så har bara behövt sätta i kontakten (vilket jag gjorde för kanske en månad sen).

Ska vara kaninvakt från tisdag och fram till troligen några dagar innan jul så något direkt julstädande lär det inte heller bli :P Men får se om kompisen (med barn) har tid att komma över och baka lussebullar (vilket vi brukar göra) men är lite osäkert eftersom dem håller på att flytta (därav att jag kommer ha kaninerna).

Är så skönt att ha "avsagt" sig julen och slippa all stress med julklappar och sånt.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Honestyisdead
2019-11-22 22:51
#5

För mig innebär julen motsatsen till stress. Den är mysig och avslappnad och bästa tiden på året :)

Soligajag1
2019-11-23 06:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Har inte börjat än , har Loppis / Julskyltning , bakning att tänka på först , En shopping tur till Stockholm, Sen tar jag itu med Advent och annat .

HH 🙂

Annons:
flocken
2019-11-23 07:14
#7

Pyntet är nästan klart. Lite saker som behövs köpas till. Julklappar fixas denna helg. Nästa helg ska vi pynta vårt andra hus.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

JMW
2019-11-23 08:10
#8

Inte gjort något alls mer än köpt mig en fin Amaryllis. Någon speciell städning gör jag aldrig utan det är den "vanliga" städningen.
Eventuellt hänger jag upp en ljusslinga ute i helgen.

Julstöket tar jag itu med veckan före jul.

MariaG
2019-11-23 14:16
#9

Har inte fixat något pynt eller så, men har köpt några hyacinter och några julklappar har blivit inslagna.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Cireea
2019-11-23 19:05
#10

Jag älskar julen, så det är verkligen annorlunda att inte ens ha pyntat. 
Vi är ensamma i jul, jag och sambon, och vi bor så litet för tillfället att det inte direkt finns mycket plats för pynt. Men något ska vi få upp i alla fall. 

Nästa år blir det annorlunda, då kommer vi bo betydligt större!
Det första som kommer införskaffas då är en riktigt redig julgran 😎


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: