Annons:
Etiketthöst
Läst 297 ggr
monstermash
11/1/19, 4:14 PM

Allahelgona

I helgen är det som ni kanske har koll på allahelgona och många vallfärdar till kyrkogårdarna för att hedra sina bortgångna lite extra. Är det någon här inne som brukar gå till kyrkogården och tända ljus - eller gör ni något annat för att minnas era anhöriga lite extra denna helg? 🙂

Annons:
Cireea
11/1/19, 4:22 PM
#1

Vi brukar gå till minneslunden och tända ett ljus, för mig är det främst för farfar som är den enda nära anhöriga  till mig som gått bort. 

I år tänder jag ett ljus hemma då jag är för långt bort från minneslunden där farfar är begraven.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Lillyrod
11/1/19, 4:23 PM
#2

Jag brukar tända ljus i minneslunden. Min far och min svågers aska finns där.

flocken
11/1/19, 5:13 PM
#3

Ska till kyrkogården imorgon. Jag tänder för vår dotter, min far, moster, farmor, farfar. Sen min mans far, mormor.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

monstermash
11/2/19, 8:05 PM
#4

Jag tog en träningspromenad på kyrkogården med hunden ikväll. Så mysigt med alla ljusen.

Soligajag1
11/2/19, 9:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Jag va till mammas minnessten, satt där och pratade med mamma , blundade och mindes dem fina dagarna ! Jag älskar dig 😍 mamma! Saknar dig 😘 såå !

HH 🙂

MonicaLagerquist
11/3/19, 11:02 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Vi var in i tisdags och tände ljus på mammas grav,Hon har dödsdag den 31 oktober,

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Upp till toppen
Annons: