Annons:
Etiketthöst
Läst 243 ggr
Soligajag1
2019-10-07 10:27

Sommaren försvann

Var tog sommaren vägen ?   

I morse va det 0 grader , brr . . va kallt !  

Vill ha sommar och värme . Älskar sommarvärmens sköna långa dagar och kvällar som är så underbara ! ☀️🙂 

Hur klär ni er för att inte frysa ?  
Jag ska åka till stan en dag och köpa mig en ny vinterkappa.  🙂 Röd vill jag ha som jag hade för några år sen.  

Brukar ni ha skarpa färger eller bär ni oftast svarta eller mörka färger ? 

Detta foto gör mig varm och innerlig! 🌺❤️

Soligajag1  

HH 🙂

Annons:
Cireea
2019-10-07 12:09
#1

Förra året på nyår blev jag träffad av en fyrverkeri som sköts fel så min jacka började brinna. Behöver därför köpa ny vinterjacka och det har jag inte hunnit göra än, men nu blir man så illa tvungen med tanke på vädret. 😮


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Soligajag1
2019-10-07 12:20
#2

#1 Oj , hur gick det med dig själv när du träffades av fyrverkeriet ? ( Jackor kan man köpa nya) Var köper du din vinter jacka ? Har du nåt bra tips ? 😀

HH 🙂

Cireea
2019-10-07 12:37
#3

#2 Det gick bra som tur var, jag blev bara lite svedd på armen så det sved någon vecka. Sen var det bra igen. 🥵

Jag har aldrig någon specifik plats där jag köper jackor, utan jag letar mig fram till det som passar bäst. Zalando köpte jag senaste jackan på, så jag lär kika där igen.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Soligajag1
2019-10-07 12:42
#4

#3 Vilken tur ! Okej , tack för tipset ! Kollar in där . 😀

HH 🙂

monstermash
2019-10-07 13:12
#5

Imorse var gräsmattorna helt vita av all frost, så vackert! 

Här är ytterligare en som behöver en ny vinterjacka! Jag köpte en ny i vintras som valpen bitit sönder. Jag sparade som tur var min gamla så ingen panik att köpa en ny, och den trasiga hänger med som hundjacka tills en ny är införskaffad… I år ska jag satsa på en hundförarjacka däremot, så jag får mer fickor inför hundpromenaderna i vinter, så får min gamla jacka hänga med en sista säsong till jobbet.

Cireea
2019-10-07 13:33
#6

Jag har problemet att hitta en bra jacka som faktiskt passar. Alla jackor är antingen väldigt snäva eller stora som hus, jag har aldrig hittat en jacka som verkligen känns bra och sitter bra. Förra jackan var som ett tält, jag kände mig bara ful i den. 

Mitt problem; stora bröst och stora höfter. 😐
Det gör det svårt att hitta något som passar bra. Usch, längtar inte efter att testa jackor och bara bli besviken.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Soligajag1
2019-10-07 13:49
#7

#6 Lycka till ! Jag har samma problem ! Tycker inte heller om att prova jackor , magen är i vägen 🤪😋 Jag får nog åka till stan en dag , eller till ett köpcenter . ( som jag inte heller gillar ( köpcentret ) )

HH 🙂

Cireea
2019-10-07 14:08
#8

#7 Lycka till du också 😃
Jag gillar inte heller köpcentrum, tycker det är för mycket folk och stressigt.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[QASIK]
2019-10-12 10:01
#9

Jag har gått upp i vikt och har "lånat" mammas fuskpäls nu. 😇
Annars bor jag i mina mössor inne som ute. Jag tom sover med mössa på. Maken skulle vara rolig en jul och köpte mig en jätteful mössa, men det blev ju han som fick lida, för det var han som fick se mig i den jämt. 😃

Soligajag1
2019-10-12 11:08
#10

#9 Den va bra !  

Skrattar gott ! 😃

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: