Annons:
Etiketthöst
Läst 225 ggr
Cireea
2019-09-28 06:10

Godmorgon lördag

Lördag och helg, ibland är det skönt att inte ha några planer under helgerna utan fokuserar på att slappna av och fylla på med energi inför kommande vecka. 

Brukar ni ta sovmorgon under helgerna?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
flocken
2019-09-28 06:13
#1

Sovmorgon för mig absolut. Brukar gå upp 04.30 - 05. Fick upp 05.30 idag. Nu sover valpen mellan mina ben. Nöjd o trött efter frukosten. Lugnet innan promenad o alla andra vaknar

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[QASIK]
2019-09-28 08:08
#2

God morgon.
För mig är det tvärtom. Jag jobbar bara kvällar och har sovmorgon på vardagarna oftast. På helgerna vaknar jag oftast av mig själv väldigt tidigt. Brukar baka scones till barnen fast idag ska jag hämta mamma på Arlanda. :)

JMW
2019-09-28 08:22
#3

Jag går upp ungefär likadant hela veckan. Runt sju brukar jag vakna men idag sov jag ända till halvåtta. Så helg eller vardag är ingen skillnad för mig. Beroende på jobb så är det lite olika med ledighet. 

Planen idag är att åka till stan och handla. Börjar bli rätt så tomt nu.

MariaG
2019-09-28 08:57
#4

Har nästan alltid sovmorgon. Jobbar natt, så sover tills jag vaknar av mig själv. 
Vaknade för 10 minuter sen, nu dags för kaffe och frukost.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Cireea
2019-09-28 14:41
#5

Ni är vakna tidigt trots sovmorgon, i mina mått mätt alltså 😃Däremot beundrar jag alla som orkar kliva upp tidigt oavsett om de är lediga eller inte, man får så mycket gjort när man kliver upp tidigare. Jag sover gärna mycket och länge.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[QASIK]
2019-09-29 14:12
#6

#5 Det gör du väldigt rätt i tycker jag. Kroppen läker medan man sover har jag fått lära mig.
Idag fick jag sovmorgon. Kl 11 blev det morgonkaffe 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: