Annons:
Etiketthöst
Läst 213 ggr
Cireea
2019-09-27 12:54

Regn och rusk

Jag läste på Aftonbladet att flera lågtryck ska dra in över landet från söder med regn och rusk att erbjuda.  Nu kan jag inte läsa hela artikeln eftersom den är låst, men några punkter var kraftiga vindar och större mängder regn. 

Har ni påverkats än?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
JMW
2019-09-27 14:38
#1

Inget än men det ska visst komma regn mot kvällen och hela dagen imorgon. Än så länge riktigt skönt ute. Har stått vid vinrankan och nästan ätit mig mätt på druvor. 😂

Cireea
2019-09-27 15:05
#2

#1 Det lät fantastiskt, var i landet bor du som kan odla vindruvor? Gör du det ute fritt eller i ett växthus? 😃

Här har det regnat hela dagen, riktigt ruskigt ute. 🥶


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

JMW
2019-09-27 15:09
#3

Jag bor uppe i nordöstra Småland. Mellan Vimmerby och Västervik. Jag har rankan mot en södervägg. De blir ju inte så jättestora men så himla goda. I år, liksom förra året, har det varit tokmycket druvor,

Cireea
2019-09-27 15:11
#4

#3 Vad intressant, jag har aldrig ens anat att vi kunde odla druvor i Sverige över huvudtaget. Har alltid sett det som att vi har för kallt klimat. 
Du kanske ska testa göra eget vin? 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

JMW
2019-09-27 15:12
#5

#4 Hade jag haft växthus så hade det varit ännu bättre. Fast att göra vin? Njä, enklare att köpa en färdig flaska. 😂

Cireea
2019-09-27 15:31
#6

#5 haha ja det har du rätt i 😂Men själva processen kanske hade varit häftig att uppleva, om man tycker om sånt. 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
MariaG
2019-09-27 17:29
#7

Här har det regnat en hel del idag.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

flocken
2019-09-27 17:32
#8

Vi har haft härligt väder fram till tidig em. Nu regnar det o ska fortsätta hela helgen. Imorgon kalas för yngsta sonen och mig. Regna på. Det gör inget

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: