Annons:
Etiketthöst
Läst 194 ggr
Soligajag1
9/20/19, 11:12 AM

Hösten är på ingång

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Apostlahästarna för mig framåt Ska precis slå ner "rumpan" på denna "tvåhjuling" när jag känner att något är fel. Va sjutton är "rumpvärmen" som jag satt på igår. Jag kan väl inte ha varit så virrig så jag glömde bort den. Det är väl sonen som vart i farten som vanligt. . Trampar iväg ändå med andan i halsen, får väl trampa som ett jehu så jag håller värmen där bak. Nu kommer denna djävulsbacke som jag bara älskar. Det är en utmaning för mig varenda morgon. Usch vilken dålig kondis jag fått, tur att jag anmälde mig till denna Energi Hälsocenter så jag får igång kroppen. Nu ser jag den andra backen som jag rullar neråt i en dundrande fart. Jisses . nu kom jag ihåg förra gången när jag nästan blev påkörd av en bilist. Måste skärpa mig. Tur att man inte har någon musik i öronen så man hör trafiken och det härliga fågelkvittret. Nu ser jag en arbets kamrat komma från det andra hållet , vinkar och säger Godmorgon. Godmorgon på dig med får jag tillbaka. - Kom nu "tant" 😀 säger han , så ser vi till att ge gästerna och kunderna vårat vackra leende så det står härliga till! Soligajag1

HH 🙂

Annons:
Cireea
9/20/19, 11:46 AM
#1

På morgonen regnade det och kändes allmänt ruskigt ute, men nu kikar solen fram. Solen är inte lika värmande men det blir åtminstone behagligt ute. 

Äntligen fredag! 😍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: