Annons:
Etiketthöst
Läst 258 ggr
Soligajag1
9/13/19, 8:38 AM

Godmorgon Fredagen den 13:e September

Är ni vidskepliga ?? 

Idag är det Fredag den 13:e !  

Går ni under stegen eller runt om ?? 

Spottar ni när ni ser en svart katt?  

Tar ni i trä . . ?? 

Jag går runt stegen , ser mig själv ligga där på backen med en tegelsten i huvudet 🤪 

Önskar er alla fina människor en underbar fredag utan "skrock" 🤪

Soligajag1 

( foto från pixabay) 

HH 🙂

Annons:
flocken
9/13/19, 9:53 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Nej inte vidskeplig alls. Stav slänga valpen i badet. Men det sägs väl att lerinpackning är nyttigt för hyn?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

monstermash
9/13/19, 10:17 AM
#2

God morgon!

Nej, jag är nog inte särskilt vidskeplig av mig. Sjuk är jag däremot så idag är jag hemma och kurerar mig. Hoppas det går över snart. Nu blir det tvserie och en skål med glass…

Soligajag1
9/13/19, 11:20 AM
#3

#2  Åhh. . stackare !! Jobbigt ! 

Det går visst förkylningar nu ! 😕  Min syster ör så sjuk, hes och kan inte prata. Så vila du och kurera dig!! Krya på dig! 🌺❤️

HH 🙂

monstermash
9/13/19, 12:25 PM
#4

Tack så mycket! Jag jobbar med barn så inte konstigt att jag åkt på något, svårt att gå till jobbet när man knappt orkar tala. Inte så jag kan skriva en lapp till barnen och be dem att sluta med något t.ex… 🙂

Hur är det med dig? Några roliga helgplaner?

Soligajag1
9/13/19, 1:36 PM
#5

#4 Okej , så är det när man jobbar inom barnomsorg o skola, 🤧 Mina helg planer består av jobb. Här i Västerås är det kulturnatta , vilket innebär mycket folk och olika aktiviteter runt om i stan ! Jag är liksom inne i Jippot / Restaurangen , många vill fika , äta mat , 😀☕️👍🌺 Jobb på Söndag med! http://www.vasteraskulturnatt.se/wp-content/uploads/2019/09/kn_2019_webb.pdf

HH 🙂

Cireea
9/13/19, 1:42 PM
#6

Jag är inte heller särskilt vidskeplig av mig, däremot är jag väldigt utvilad och pigg idag 😃 Fick sova läääänge och hundarna låg och drog sig också. Skönt.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Soligajag1
9/13/19, 1:50 PM
#7

# Så skönt ! Ha en mysig fortsättning på fredagen ! 😀🌺

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: