Annons:
Etiketthöst
Läst 234 ggr
Cireea
9/10/19, 10:13 AM

Regnig tisdag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon, eller kanske godförmiddag passar bättre. 

Idag är det en frisk dag men med en hel del regn. Det blir en skön mysfaktor, en perfekt dag för att ta det lugnt inomhus med en god bok och kanske lite te. 

Vi ska däremot snart bege oss iväg till veterinären med lilla valpen, det har gått fem veckor sedan hon fick sitt sportbandage och nu är det dags att se hur det står till med benet. Vi förväntar oss att bli kvar på kliniken en bra stund idag. 

Vad har ni för planer idag? 


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Herveaux
9/10/19, 10:27 AM
#1

Bio, äntligen dags att se IT part 2. 😍

Hoppas det blir positiva besked för lillparvelns ben hos vetten!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

JMW
9/10/19, 12:24 PM
#2

Här hos mig är det soligt idag och just nu 21 grader. Skulle så jättegärna gå ut och pyssla eller bara njuta av dagen men har jobb så jag måste sitta inne. Så mina planer idag är jobb.

Cireea
9/10/19, 12:57 PM
#3

#1 Åh den vill jag också se! Du får berätta vad du tyckte om den efteråt. 
Det var väldigt positivt, vi får ta bort skenorna ur sportbandaget och gå med den mjuka delen 2-3 veckor. Sen blir det enbart sportbandage när vi gör lite mer krävande aktiviteter. Skönt ❤️

#2 Hoppas du hinner njuta av lite värme och sol efter jobbet


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Soligajag1
9/11/19, 4:57 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Godmorgon Onsdag 😀 Här va det en fin Tisdag , den försvann i ett huj! 😀 Nu läser jag Absoluta Bevis / Peter James / Den ska visst vara mycket bra! 😀 Kunde inte sova mer så jag gick upp och laddade kaffe pannan ☕️kaffe nu och läsning! 😀👍

HH 🙂

monstermash
9/11/19, 9:06 AM
#5

God förmiddag! Idag är jag ledig och har ingenting inplanerat, mer än att jag ska försöka få till ett träningspass med hunden 🙂

Cireea
9/11/19, 12:17 PM
#6

Idag har vi en superlugn dag, jag håller på bli förkyld så jag kurerar under en hög med filtar 😭 Typiskt mig att bli sjuk så fort årstiden skiftade.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Soligajag1
9/11/19, 12:20 PM
#7

#6  Skönt med lugnet . Förkylningen är inte lika kul! 

Hösten är tydligen tiden då dem flesta blir förkylda , allra helst när skolan börjar och nya bakterier cirklar runt. Krya på dig! ❤️

HH 🙂

MariaG
9/11/19, 6:45 PM
#8

Jobbar nätter, så sover på dagarna. Dock blivit störd i sömnen idag ett antal gånger, och det gjorde så jag somnade om och vaknade nyss, kl 18.30. Så länge brukar jag annars inte sova.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Upp till toppen
Annons: