Annons:
Etiketthöst
Läst 296 ggr
monstermash
9/8/19, 12:50 PM

Höstplaner

Hösten är på intågande och det är dags att byta ut alla mysiga sommarkvällar utomhus till soffmys inomhus med levande ljus och gosiga filtar :) Har du något roligt planerat i höst? Vad ser du mest fram emot?

Annons:
Herveaux
9/8/19, 1:43 PM
#1

Mörkret! Eller iaf mörka kvällar. När det börjar skymma redan vid 14-15 tycker jag väl det börjar bli lite väl, men just mörka, mysiga kvällar med te, gosefilt och film. 😍
Vädret. Jag gillar regn, tycker det är mysigt, och så lagom varmt. Trivs bäst när man får klä på sig lite men inte behöver 3-4 lager när man rör sig ute. 

Har flera filmer jag ser fram emot som har premiär nu under hösten, så det kommer nog bli lite spring till bion. 
Blir ett konsertbesök i slutet av november också. 

Jobbar i stall så vi går snart in på vintersäsong där och hästarna kommer in från sommarbetet. Ska bli roligt att få träffa mina favoritvalacker som har haft sommarlov ute på hingstbete på en annan hästgård. 

Den här hösten kan bli min bästa på flera år!😃


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Cireea
9/8/19, 6:25 PM
#2

#1 Härliga myskvällar framför en film ser jag också fram emot, känns inte lika mysigt under sommaren när det är ljust ute när man ska se film 😃

Jag har inga direkta planer förutom att studera, sen så jobbar vi vidare med valpen som tidigare i sommar slet av sig ett ledband.
I övrigt så ser jag fram emot att få laga lite stadigare mat såsom soppor och grytor. Sen är ju höstpromenader där man blir lite rosig om kinderna underbart, allra helst när man får komma hem till en värmande kopp te eller choklad tillsammans med en mysig filt och hemmakläder. 

Vad har du för planer? Vad ser du fram emot? 😊


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

flocken
9/8/19, 8:06 PM
#3

Åh myskvällar i soffan med tända ljus och filt. ❤️ Planerna för resten av året är en valpkurs. Börja spåra o träna sigge ju äldre han blir. Jag o min man firar 15 år. Ska på spa weekend. Men den största delen blir hundträning. Så taggad för kurser o träning. Men blir bara lättare träning framöver o mer till våren.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

MonicaLagerquist
9/9/19, 11:48 AM
#4

Att få börja elda i kakelugnen igen.

Stolt ägare till fem La permer

monstermash
9/11/19, 9:11 AM
#5

#2 Min höst kommer mest gå ut på jobb och hundträning. Jag har lite saker jag skulle vilja göra men får se om orken räcker så långt. 🙂 

I övrigt ser jag fram emot skogspromenader när löven skiftar färg.

Eda
9/11/19, 12:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

I morgon åker min man och jag till Lindvallen, där vi har varit flera gånger tidigare, men  mest sommartid.  Vi kommer att vara där i fem dagar, två av dessa dagar går liften upp på berget, vilket känns bra eftersom vi nu är lite äldre.

En gång när vi var där och hade vandrat upp och ner för berget kom min man på att han glömt kameran vid en rastplats. Eftersom det började bli mörkt och jag var trött kom jag dock på den som jag själv tycker lysande idén att ta taxi upp på baksidan av berget, bilen kunde köra nästan ända fram och kameran låg kvar!

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Annons:
Cireea
9/11/19, 12:16 PM
#7

#6 Vilken tur att kameran var kvar!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

MariaG
9/11/19, 6:47 PM
#8

Brukar åka på spa en helg på hösten. Så det ser jag framemot.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Upp till toppen
Annons: