Annons:
Etiketthöst
Läst 297 ggr
monstermash
2019-09-09 11:33

Din favorit årstid

Vilken är din favorit årstid och hur kommer det sig?

Annons:
MonicaLagerquist
2019-09-09 11:47
#1

Tidig vår och sommaren tillhör mina favoriter.

Tänk när man tidig vår börjar känna att det börjar bli varmt och träden slår ut.

Stolt ägare till fem La permer

Herveaux
2019-09-09 11:57
#2

Höst helt klart. Jag trivs som bäst med det typiska hästvädret och den svalare temperaturen innan vintern slår till. 
Jag tycker allt saktar ner och blir lugnare på något sätt. Naturen börjar bädda ner sig inför vintervila och mörkret kommer smygandes tidigare och tidigare. 
På våren nästan spritter det i luften när solen börjar värma på igen med på hösten känns allt mer behagligt dåsigt.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Stallmima
2019-09-09 12:40
#3

Sommaren med lagom temperatur är ju överlägsen men en vinter med lagom mycket snö och inte fööör kallt är väldigt fin.

Cireea
2019-09-09 12:48
#4

Jag har alltid så svårt för såna här frågor 😂
Jag älskar alla årstider av olika anledningar, men min favorit blir nog sommaren så länge det är sköna temperaturer. Jag älskar ljuset, värmen och känslan av att kunna gå ut med t-shirt oavsett tid på dygnet. Allt känns så levande, som om själva naturen blir lycklig av ljuset och solen.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Lussan20
2019-09-09 13:29
#5

Våren och maj månad, ljuset kommer tillbaka, all smuts sopas upp och vårregnen tvättar naturen ren. Gräset får färg och fåglarna sjunger. Blommorna slår ut och deras dofter är ljuvliga. Inte för varmt utan bara behaglig värme.

Om inte höstens mörker fanns skulle den konkurrera med våren. Det lugnare tempot, dimman, färgerna på träden. Men så slår första viruset till med halsont , hosta och huvudvärk, då lyser våren klarare…Mvh/WL🌺

Soligajag1
2019-09-09 19:47
#6

Sommar ! Den kommer alltid att vara min favorit årstid ! Jag bara Älskar solens heta strålar när man ligger på stranden , blundar och njuter !! ☀️❤️👍

HH 🙂

Annons:
Caeli
2019-09-09 20:26
#7

Tycker bäst om våren och hösten! Lite lugnare då och skönare temperaturer. Men hade gärna varit utan mörkret som kommer krypande nu…

Upp till toppen
Annons: