Annons:
Etiketternöjenaktiviteter
Läst 204 ggr
Soligajag1
2019-09-02 08:57

Sommar , sol och nöjen!

Denna Lördag hade jag och min kompis en så underbar dag i Stockholm så jag tyckte att den passade in på Sommar sidan!  Vi åkte från Västerås med Axelssons buss kl 09.00 -  10 .20 ca i Stockholm , cityterminalen .  🙂 Solen sken från en klar himmel!  Vårt första paus va frukost  , vid ett mysigt Café på gågatan .  

Sedan fortsatte vi och shoppade . Jag handlade dessa skor i leopardmönster, tyckte dem va coola. Billiga med . Rea på rea. 🙂👍

Sedan blev det ett Öl stop , iskall Öl , finns det något bättre ?? Eriksberg Öl. Shopping igen . 

Det blev en badrumsmatta från Lagerhaus ( den butiken finns inte i Västerås längre)  Synd! 

Sen stannade vi på en Öl till vid Ängelen , tänkte äta där men men , , vi bestämde för att gå till en ÄKTA Italiensk pizzeria  och vi gjorde helt rätt!!  WOW! Vilken pizza !! 👍 

Sen va vi proppmätta så vi måste gå av oss lite pizza 😂 Klockan tickade på , nu va det dags för hemfärd. kl 17.00 skulle bussen gå hemåt.  Pust och stön 😴 Nej , skämt åsido .  Men  vi va hemma kl 18.30-18.45 . 

Hem och prova skorna ( hade dem på mig under shoppingen)  prova till andra kläder.  Jag va så nöjd med denna dag! Tog ledigt på Söndagen för att åka till pappa min.  

Önskar er alla en underbar Måndag ! 🙂 Kram 🤗 

Soligajag1

HH 🙂

Annons:
JMW
2019-09-02 09:47
#1

Låter som du hade en underbar lördag i Stockholm! Så härligt! Snygga skor också.

Soligajag1
2019-09-02 09:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

#1 Det va verkligen mysigt ! Njöt till 100% ! Tackar ! Till skorna har jag en passande liten jacka ,

HH 🙂

JMW
2019-09-02 11:34
#3

#2 Perfekt ju!!

Cireea
2019-09-02 12:41
#4

Lät superhärligt! 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: