Annons:
Etikettsommarsnack
Läst 303 ggr
monstermash
8/27/19, 12:11 PM

Sommarens bästa och sämsta

Vad var sommaren 2019's högpunkter och sämsta upplevelser när du ser tillbaka på dessa härliga månader? Dela gärna med er!

Annons:
sp0ngeb0b
8/27/19, 1:37 PM
#1

Min sommar har varit ganska "meh" då jag jobbat precis hela sommaren - dock tycker jag om mitt jobb så jag har ändå haft det bra. Höjdpunkterna är nog att jag fick kontrakt på min första lägenhet och min födelsedagsfest i början av sommaren. Det sämsta måste varit de perioder vi haft det supervarmt, som just nu… då kan jag inte sova och mitt jobb blir väldigt mycket jobbigare (utomhusjobb).

Soligajag1
8/27/19, 2:48 PM
#2

Sista April när min pappa fyllde 90 år , han fick en underbar dag med barn och barnbarn . Även släktingar från Finland. Sedan mysiga Maj månad , jag har varit ledig och njutit av sol och värme , ☀️😀❤️myskvällar med familjen. Go’a vänner ! Loppis med bästa grannarna! Sen har jag jobbat och kämpat varje dag . Helt slut efteråt ! 😱

HH 🙂

Cireea
8/27/19, 3:03 PM
#3

Höjdpunkten den här sommaren var definitivt när min sambo friade till mig i juli. Det var ett perfekt valt ögonblick. ❤️

Det sämste den här sommaren var när valpen skadade benet. 😢 Det begränsade oss oerhört mycket den här sommaren, och även valpen som inte fått uppleva och lekt så mycket som vi velat. Hon går fortfarande i bandage, men nu är vi förhoppningsvis snart i mål.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: