Annons:
Etikettsommarsnack
Läst 284 ggr
monstermash
2019-08-26 16:11

Njuta av det sista av sommaren

Här är det högtryck igen och för nuvarande runt +25 och sol. 

Vad passar ni på att njuta av de sista dagarna innan vi går in i september och första höstmånaden? 🙂

Annons:
Cireea
2019-08-26 16:32
#1

Nej men, säg inte så 😂

Jag går runt i t-shirt så mycket jag bara kan nu, för snart är det på med tröjor och jacka för att hålla värmen. Något jag verkligen avskyr. Sen är ljuset viktigt nu såhär innan mörkret tar över, försöker suga i mig så mycket som möjligt. 

Vad njuter du av såhär i slutskedet av sommaren?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

MonicaLagerquist
2019-08-27 06:53
#2

Vi planerar att segla idag. Det ska visst bli 26 grader varmmt idag och då passar det bra att vara på sjön. 🌊☀️

Stolt ägare till fem La permer

sp0ngeb0b
2019-08-27 13:39
#3

Jag har passat på att ta en tur till skogen och vandra, då jag inte haft tid till det innan. Får passa på att sitta på balkongen och njuta också innan det blir för kallt för det.

Soligajag1
2019-08-28 06:33
#4

Jag har passat på att sitta i solen ☀️ Njuta av min bok som jag lyssnar på ! Mmm, , kan det bli bättre !! 

Idag blir det jobb till 13.30 , sen hem i solen!! Jag är en solnörd 😃 men förra året tyckte till och med jag att det va tufft 😕 satt mig i skuggan .

HH 🙂

JMW
2019-08-28 18:38
#5

Det jag vill njuta av så länge som möjligt är att sitta ute och äta middag. Det har vi gjort nu ikväll också med ett rejält åskväder som underhållning.

Upp till toppen
Annons: