Annons:
Etikettövrigt
Läst 345 ggr
Cireea
8/22/19, 7:02 AM

Snart helg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snart har ännu en vecka gått, vilket också betyder en vecka närmre hösten. Än har det inte kommit några ordentliga tecken på höst där jag bor, förutom lite svalare nätter och att det blir mörkare tidigare på kvällarna. 

Har ni några planer i helgen? 🙂
Själv har jag inget inplanerat direkt, nu njuter jag av lite ledighet innan höstterminen drar igång i början av september.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
JMW
8/22/19, 7:08 AM
#1

Helgplanen är gräsklippning och vedhantering. Blir ju kanonväder enligt SMHI.

Herveaux
8/22/19, 7:12 AM
#2

Jag jobbar på lördagar så den förmiddagen blir det arbete i stallet. Vi ska fortsätta riva gammalt staket. Utmärkt sätt att få ut lite aggressioner. 😈
Resten av lördagen blir lugn, blir säkert en film eller börja på en ny serie. 
Söndagen fortsätter nog i samma anda, bara slött och slappt.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Tant Grön
8/22/19, 8:25 AM
#3

Har bjudit hit några släktingar. Så blir det kolonilotten och svampplockning. Om jag hinner skall jag baka också och har tre stora squash som skall lagas till och frysas. Har många gurkor som skall bli till gurkkimchi och soffkuddar som skall sys, plus lite annat att sy och laga. Måste hinna städa också. 🥵

Cireea
8/22/19, 1:27 PM
#4

#1 Skönt att få bort sysslor också, allra helst när vädret är bra när man måste vara ute och dona på. 

#2 Låter som en kanonhelg, perfekt att få ut lite aggressioner på staketet också 😉 Du får ta ut lite åt mig också! 

#3 Vad trevligt det låter, glöm inte bort att slappna av lite också 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

monstermash
8/22/19, 5:42 PM
#5

Vi skulle åkt bort men av olika skäl blir vi hemma, så det blir hundträning istället :)

MonicaLagerquist
8/22/19, 6:52 PM
#6

Kattutställning på lördag och på söndag kommer en familj hit på besök för att träffa mina katter.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
flocken
8/24/19, 7:02 AM
#7

Idag blir det lugnt. Mannen jobbar natt hela helgen. Så han sover. Så är bara jag o yngsta sonen hemma. Äldsta är i Stockholm med sin farmor o hälsar på släktingar. Vi ska till djuraffären för att väga valpen sigge. Träna på att stå på vågen. Viktig träning för ev besök hos vet. Han blev 9 v igår. Lättlärd som tusan o det är så roligt. Imorgon ska sonen leka med en kompis. Vi tar helgen som den kommer.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Soligajag1
8/24/19, 7:56 AM
#8

Hejsan ! 

Ingen helgplanering , jobbar idag Lördag , har tvättstugan , ska snart ner och sen till affären en snabbis innan jobbet.  

Efter jobbet ska jag börja gå igenom mina Loppis saker , ska ha Loppis här i lokalen Lördagen den 7 September .

Såhär brukar det va + massa andra saker jag säljer. 

På Söndag tänker jag slappa och läsa . 🙂 Har börjat lyssna på böcker . Så skönt . Nu läser jag "Mannen som dog som en lax" / Mikael Niemi . annorlunda bok. 😉 

Ha en trevlig Lördag alla !! 🙂

HH 🙂

Cireea
8/24/19, 11:29 PM
#9

Idag åkte jag och sambon lite spontant till Oslo, köpte bubble tea och lite härlig mat från vår favoritrestaurang. 🙂 Var otroligt mysigt!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: