Annons:
Etikettsommarsnack
Läst 301 ggr
Soligajag1
2019-08-21 08:09

Sommar och dess värme som påverkar ditt inre !

Godmorgon denna Onsdag  21 Augusti . Solen skiner från en klarblå himmel !  

Vad ska ni pyssla med idag ? Jobba eller  något annat ?  

En enkel fråga ?  Påverkar solen ditt inre , humöret eller  vad? 

Jag blir extra glad 🙂 av solen , får sån energi att baka och baka och baka ännu mer .  

Så nu ska jag bege mig till jobbet och baka . 🙂😃  En arbetskompis sa igår till mig : Snälla Hillevi , kan du ge mig lite av din energi  för du har för mycket !!! 😂  

Önskar er alla en toppenskön Onsdag !!!  

Soligajag1  

( foto från pixabay)

HH 🙂

Annons:
Anonymos
2019-08-21 08:13
#1

Vad härligt det låter! Jag önskar dig en fin dag ☀️

Idag kommer jag spendera dagen inomhus, snorig och rosslig. Ska ringa ett par ärenden!

/Anonymos

JMW
2019-08-21 08:18
#2

Visst påverkar solen! Humöret mest, jag blir glad av solen. Det känns därför lite vemodigt att vi nu går mot mörkare tider. Inte än men det är dit vi är på väg. 

Jag ska gå en promenad nu sedan har jag massa att pyssla med utomhus. Måste gräva upp 12 tujaplantor som står illa till. När som helst invaderar grävmaskin och annat här. Det ska göras nytt avlopp.

Mooniq
2019-08-21 08:21
#3

Solen är mitt batteri. När det regnar så blir jag apatisk och vill inte göra något alls. Med solsken är jag oftast glad och full av energi och vill vara ute. Solen drar ut mig bokstavligt talat😃

Värmen som vi hade förra sommaren var hemsk för mig och den klarade jag inte alls. Tror det var första gången jag avskydde blå himmel, solsken och värme - jag satt inomhus med maximal kyla på ac'n. Årets sommar har varit perfekt, lite sol, blåst, regn och inte så supervarmt.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
2019-08-21 09:10
#4

#1 Tackar !! 

 Ojojo då , låter inte bra , alls. 

Hoppas du känner dig  bättre senare . Krya på dig🙂

#2  Härligt o höra . Men inte med avloppet och att du får mer jobb. Lycka till med grävandet . 🙂

#3  Sån härlig känsla !  🙂☀️ 

Jovisst va förra sommaren het , , men jag satt mig i skuggan då , hällde en flaska iskallt vatten på huvudet när det va som hetast 😉 stod ju i baket i denna värme .  ( kollade visst fel på mitt schema idag , jobbar kväll 😂minnet vetdu )

HH 🙂

Cireea
2019-08-21 16:23
#5

Solen påverkar absolut, men även att det är ljusare längre rent generellt gör att man får mer energi och känner sig både piggare och gladare.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Soligajag1
2019-08-25 09:44
#6

#5  Visst är det så .  Igår kom jag hem från jobbet , tänkte sätta mig ute en stund , men sen gick luften ur mig efter att jag ätit mat. "poff" 😉😴

HH 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: