Annons:
Etikettsommarsnack
Läst 178 ggr
Soligajag1
8/13/19, 4:53 PM

Sommar och värme

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan alla Sommar glada människor ! 😀☀️🌺 Har ni tröttnat på solen ☀️ och tycker det är skönt när det regnar och blåser ? Jag har myst i solen ☀️ och älskar värmen. Jag skulle gärna ha sol ☀️ året runt , snart är det höst och vinter . 🌧❄️ Soligajag1 ( mitt eget foto)

HH 🙂

Annons:
flocken
8/13/19, 5:07 PM
#1

Både jag och mannen längtar till hösten. En tjock tröja, tända ljus. Mys. Vi är nöjda med värmen. Men så har vår sommar inte varit så rolig. Så vi vill börja om på nytt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Cireea
8/13/19, 5:07 PM
#2

Jag är inte trött på solen än, dock är det skönt med behagligare temperaturer än dom där veckorna med upp mot +30. 😃 

Jag  hade gärna sett att sommaren blev betydligt längre, en höstperiod och sen vår. Vi kan skippa vinters rusk, kalla temperaturer och snö. 🥶 Men hösten med alla dess färger och mysfaktor vill jag ha kvar. Sen är våren en skön övergång till sommaren, man får längta och se hur naturen vaknar igen. 😍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

monstermash
8/15/19, 11:27 AM
#3

Jag tycker det har blivit kyligt igen, iallafall när det regnar. Trivs bäst när det är 20-25+ så det är trist att temperaturen sjunkit såpass, å andra sidan älskar jag snö även om jag inte är vän med kylan så jag kan inte fly till värmen heller. 🤔

Upp till toppen
Annons: