Annons:
Etikettsommarsnack
Läst 344 ggr
Soligajag1
2019-08-11 09:48

Promenad eller cykeltur ??

En fråga ? Tycker ni om att promenera eller cyklar ni hellre?? 

Jag tycker att promenaden ger mer ,  Sen om jag ska till affären tex, inte vill släpa hem kassarna . Då tar jag cykeln.

Snart blir det en promenad . 

Önskar er alla en fin Söndag . 🙂

Soligajag1

HH 🙂

Annons:
flocken
2019-08-11 09:52
#1

Jag går helst. Börjat cykla lite med barnen. Men cykling är inte min grej

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

MonicaLagerquist
2019-08-11 10:00
#2

Har numera inte ens någon cykel. Meen jag föredar helt klart att gå Törs inte cykla pga min dåliga syn.

Stolt ägare till fem La permer

Fridaaaa
2019-08-11 10:05
#3

Går helst. Cykla är inte min grej

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lona
2019-08-11 10:06
#4

Avskyr att cykla, inte ens säker på att jag kan längre! 😮


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

fruktgumman
2019-08-11 10:14
#5

Jag gillar både promenader och att cykla

[Vianca]
2019-08-11 10:48
#6

Jag cyklar så mycket jag kan. 😊

Annons:
Cireea
2019-08-11 20:10
#7

Jag gör gärna båda, beror lite på var man ska och vad man ska göra. 🙂 
Nu har jag inte tillgång till cykel längre så det blir att promenera eller så tar vi bilen.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Soligajag1
2019-08-11 20:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Tack för era kommentarer ! Kul att veta att ni / dem flesta promenerar istället för att cykla , # 1 ,3 Att cykla inte är eran grej , har det alltid vart så ? # 4 Du avskyr att cykla, vet inte om du kan ? Tur vi alla är olika! 😀 #5,6 , cyklar båda ! Jag har alltid cyklat , långt eller till affären , 😀 Tagit med mig en ryggsäck med fika , tagit en paus ☕️😀 sedan cyklat igen !

HH 🙂

JMW
2019-08-12 19:19
#9

Jag hade planer på att cykla nu i sommar. Tog fram min fina cykel som jag använt kanske 5 gånger. Cyklade iväg och bara konstaterade att det inte är kul. Så jag promenerar istället. Mycket trevligare.

Soligajag1
2019-08-12 19:24
#10

#9 Ok , ojoj , då förstår jag. Att promenera är trevligare! 😀🌺

HH 🙂

Cireea
2019-08-12 20:40
#11

Varför anser ni (som nu tycker så) att promenad är trevligare? 🙂
Vad gör cykla mindre roligt? 

Vore bara kul att veta hur andra tänker.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Soligajag1
2019-08-12 21:03
#12

#11 Jag har alltid älskat att promenera , använda hela kroppen , mår mycket bättre när jag går , kan känna lukt , natur nära mig! Njuta av musik i lurarna medans jag går. 👍 Visst cyklar jag med .

HH 🙂

JMW
2019-08-12 21:21
#13

#11 Här där jag bor finns inga cykelvägar. För att komma till någon grusväg (med mindre trafik) så måste jag cykla på landsvägen. Jag gillar inte det, det går mycket timmerbilar här och så vanlig trafik. Jag upplever det obehagligt så jag låter bli.

Annons:
Lona
2019-08-14 08:42
#14

Jag har aldrig gillat att cykla, jag vet faktiskt inte varför. Visst gjorde jag det som barn, cyklade hem till kompisar och så, men har aldrig varit ute för cyklandet i sig. Däremot gillar jag att promenera, helst i skogen eller vid havet. Tycker att man upplever naturen mycket bättre då och så passar det bättre för hundarna.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Soligajag1
2019-08-14 09:05
#15

#14 Håller med dig , att promenera är så härligt ! Skogen ger också ett livselixir som ger oss njutning! 😀👍🌺 Såklart passar det bättre med en promenad med hundarna ! 🌺

HH 🙂

Cireea
2019-08-14 13:23
#16

Intressanta tankar, och jag håller med i mycket ni säger. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Soligajag1
2019-08-19 21:44
#17

#16 I morse när jag vaknade tänkte jag ta en lång promenad! 😀 Men sen tog jag cykeln ändå , jag cyklade till Second Hand butiken , sen till Ica och handla . Biblioteket med , lämna en bok , hämta en annan jag beställt , en kokbok med Per Moberg / Husmanskost ! 😀👍 Så roligt ! Nu ska jag laga lite annan mat ! På väg hem gick jag en bit med cykeln , sedan cyklade jag hemåt , kom in och la in en matlåda i mikron . Plockade in matvarorna under tiden , tog fram maten och satt mig vid köksbordet . Tiden rann iväg . . Nu är det Natti natt , sussa gott ! 😴❤️

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: