sommarsnack

Onsdag 7 augusti

2019-08-07 14:26 #0 av: Cireea

God eftermiddag! 
Har ni det soligt och varmt fortfarande? 

Här är det härligt väder och jag är lite ledsen för att jag inte fått njuta så mycket i solen i år som jag velat. Å andra sidan kommer det många fler somrar och att missa en för att lilla valpens skull gör mig inte så mycket. 

Hoppas ni haft en underbar dag hittills Blomma

FilmGuldhamster, HamsterLitteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning

Anmäl
2019-08-07 15:13 #1 av: flocken

Här har vi nästan +28 o kvavt. Hade gärna haft lite svalare. Svårt att aktivera dagishundarna.
Har lånat en hund över natten. Får panik över ensamheten. Så ikväll blir det en promenad med en väninna o hennes hund.

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2019-08-07 20:44 #2 av: Cireea

#1 Usch, jobbigt med såna temperaturer och den kvava luften. 
Förstår att det blir jobbigt med ensamheten, tur du har hund du kan låna. 

FilmGuldhamster, HamsterLitteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning

Anmäl
2019-08-07 21:08 #3 av: flocken

#2 familjen är vid stugan så är verkligen helt själv. Men känns så bra med fina Trix här. En sk problem schäfer. Men vi klickar så bra o husse tycker det är skönt att få avlastning.

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.