Annons:
Etikettsommarsnack
Läst 268 ggr
monstermash
8/6/19, 9:53 AM

Vad gör du när det regnar?

Vilka sommaraktiviteter roar du dig med när det är regn - eller tillhör du skaran som är ute och njuter av sommarregnet?

Annons:
JMW
8/6/19, 10:11 AM
#1

Det finns så mycket att göra inne så jag har inga problem med sysselsättning. Lite mysigt att bara småpyssla inne när det regnar.

MonicaLagerquist
8/6/19, 11:43 AM
#2

Jobbar i växthusen,går ut i skogen med hunden.Lyssnar på böcker,städar,bakar,lagar mat för soliga dagar.

Stolt ägare till fem La permer

Cireea
8/6/19, 12:00 PM
#3

I år kan jag ta tag i att studera när det är dåligt väder, avnjuter en serie eller så skriver jag på min bok. När sambon är hemma brukar vi passa på att städa, spela datorspel eller så myser vi framför en film. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Huygens
8/6/19, 12:40 PM
#4

Jag tittar på när det regnar som värst. Det känns som någon jobbar. :)

Soligajag1
8/6/19, 8:50 PM
#5

Jag bakar , läser , skriver poesi , går igenom mina Loppis saker , kollar på film. Finns mycket man kan göra ! 😀👍

HH 🙂

MonicaLagerquist
8/7/19, 11:00 AM
#6

Idag passar jag på att baka medans det regnar.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
monstermash
8/8/19, 9:12 PM
#7

Bra tips ni kommer med! Här ser det ut att bli regn hela helgen, så perfekt med lite inspiration ☔️

Soligajag1
8/9/19, 8:22 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Godmorgon ! Jaa, jag läser / lyssnar på böcker nu . Nu denna - Dead Air - Spår av sanning ! Rachel Cain , Nr 6 nu , Kan inte sluta lyssna . . Somnade med telefonen på magen 😴🤤 Blir en kopp svart kaffe nu ☕️ Ha en fin dag ! 😀🌺❤️

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: