Allmänt sommarsnack

Att komma igång om du är trött ??

2019-08-06 06:41 #0 av: Soligajag1

Godmorgon denna Tisdags morgon , klockan tickar iväg och jag måste klä på mig för att sedan traska iväg till arbetet och baka bullar., 

Min fråga : Hur gör ni för att bli pigg på morgonen om ni är så trötta att ni bara skulle vilja gå och lägga er . SoverVilar huvudet i handen 

En sådan dag har jag nu ,  Måste tvinga mig själv och säga till mitt inre :Kom igen nu , Hille . . Gapskrattar Det blir bättre när du kommer ut. . 

Sedan ser jag denna skog med en vacker stig . . njuter !! 

Soligajag1 

( bild från pixabay) 

HH Glad 

Anmäl
2019-08-06 08:06 #1 av: MonicaLagerquist

Det är bara att ta på sig skorna och gå ut.Just nu är jag inne i en period då jag är allergitrött.Vaknar trött på morgonen och ögonen svider.Väldigt svårt att få något gjort.Men det är bara att kämpa på.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-08-06 08:54 #2 av: Caeli

Öppna fönstret i sovrummet på vid gavel och släpp in den kalla morgonluften!

10% av livet är underbart, 10% är svårt, 80% är vad du själv gör det till.
Anmäl
2019-08-06 08:58 #3 av: monstermash

God morgon!

Så länge jag kommer ut en längre stund så brukar det lösa sig, värre när man har en hemmadag och bara vill återgå till sängen, då tar det ofta någon timme innan jag börjar piggna till... 

Vill du se valpbilder så titta gärna på min instagram.

Anmäl
2019-08-06 11:20 #4 av: MonicaLagerquist

#2 Vi har alltid sovrumsfönstret helt öppet

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-08-06 11:30 #5 av: Soligajag1

#1 , 2 ,3 Tackar för era svar ,
Det blev en promenad till jobbet , vart piggare , 😀👍
Sen vart det bullbak !

HH Glad 

Anmäl
2019-08-06 12:02 #6 av: Cireea

Jag brukar röra på mig för att komma igång på morgonen, alternativt dricker jag något uppiggande. Med hundarna blir man snabbt pigg när man går utanför dörren för då vill man ha stenkoll Galen

Sajter: FilmGuldhamster, Hamster, Litteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.