Annons:
Etikettsommarsnack
Läst 311 ggr
Soligajag1
2019-08-06 06:41

Att komma igång om du är trött ??

Godmorgon denna Tisdags morgon , klockan tickar iväg och jag måste klä på mig för att sedan traska iväg till arbetet och baka bullar., 

Min fråga : Hur gör ni för att bli pigg på morgonen om ni är så trötta att ni bara skulle vilja gå och lägga er . 😴😕 

En sådan dag har jag nu ,  Måste tvinga mig själv och säga till mitt inre :Kom igen nu , Hille . . 😂 Det blir bättre när du kommer ut. . 

Sedan ser jag denna skog med en vacker stig . . njuter !! 

Soligajag1 

( bild från pixabay) 

HH 🙂

Annons:
MonicaLagerquist
2019-08-06 08:06
#1

Det är bara att ta på sig skorna och gå ut.Just nu är jag inne i en period då jag är allergitrött.Vaknar trött på morgonen och ögonen svider.Väldigt svårt att få något gjort.Men det är bara att kämpa på.

Stolt ägare till fem La permer

Caeli
2019-08-06 08:54
#2

Öppna fönstret i sovrummet på vid gavel och släpp in den kalla morgonluften!

monstermash
2019-08-06 08:58
#3

God morgon!

Så länge jag kommer ut en längre stund så brukar det lösa sig, värre när man har en hemmadag och bara vill återgå till sängen, då tar det ofta någon timme innan jag börjar piggna till…

MonicaLagerquist
2019-08-06 11:20
#4

#2 Vi har alltid sovrumsfönstret helt öppet

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
2019-08-06 11:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

#1 , 2 ,3 Tackar för era svar , Det blev en promenad till jobbet , vart piggare , 😀👍 Sen vart det bullbak !

HH 🙂

Cireea
2019-08-06 12:02
#6

Jag brukar röra på mig för att komma igång på morgonen, alternativt dricker jag något uppiggande. Med hundarna blir man snabbt pigg när man går utanför dörren för då vill man ha stenkoll 🤪


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Caeli
2019-08-06 19:17
#7

#4 Vad härligt att bo så att man kan ha det så!😀

Upp till toppen
Annons: