Annons:
Etiketternöjenaktiviteter
Läst 531 ggr
Soligajag1
7/27/19, 7:47 AM

Välmående !

Godmorgon !  

Denna kvinna är fantastisk ! Vi har en utställning på Konstmuseet ( Västerås)  såhär piggelin vill jag också vara i hennes ålder !! 

Önskar er en underbar Sommardag !! 🙂☀️ 

Soligajag1 ☀️

HH 🙂

Annons:
Herveaux
7/27/19, 8:26 AM
#1

Det där kommer vara min chef om ett par år tror jag. 😃

Idag är hon 63år och driver en hästgård med ~20 hästar och jobbar heltid utöver det. (Jag jobbar halvtid på gården.) 
Hon är verkligen en krutkärring i ordets rätta betydelse - fantastisk kvinna. 
Ibland känns det som att jag har svårt att hålla jämnt tempo med henne och jag är bara 32…🤐

Ha en fin dag du med Soligajag1!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Soligajag1
7/27/19, 8:38 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

#1 Wow! Jadu , såna kvinnor finns det gott om! Min mamma va en av dem ! Cyklade flera mil om dan , 😀 ( hon gick bort , 78 år) jag saknar henne mycket , min bästa vän och älskade mamma) ❤️ Du är 32 , en ungdom jämfört med mig , jag fyller 60 i November , Ledig idag och ska njuta !! 😀❤️👍☀️ Tack detsamma Herveaux 😀 ( ev brödbak )

HH 🙂

Soligajag1
7/27/19, 9:13 AM
#3

Nästa "kruttant" 👍

HH 🙂

Cireea
7/27/19, 11:43 AM
#4

Jag älskar äldre som är sådär superhurtiga, det ger en lite extra livsenergi. Min farmor, idag 75, är faktiskt härligt aktiv trots sin ålder. 

Jag hoppas jag också har kvar energin när jag blir gammal 😃 Fyller faktiskt 25 i september, och jag är lite rädd faktiskt..snart är jag närmare 30 än 20!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

s8x2n6
7/27/19, 1:39 PM
#5

Åh, kruttanter är bäst! 😍

Vi kallar min farmor för "teräsmummo" i familjen, det går att översättas till "stålgumma". Över 90 år och bor och sköter tvåplansvilla på egen hand uppe i norra Finland året runt. Skottar snö, hugger ved, klipper gräs - ja allt! Verkligen en förbild.

Sedan har jag träffat på en till "stålgumma", även hon är över 90. Hon bor i huset brevid stallet och håller igång hon också. Bl.a. kör traktor ute på fälten och hjälper sin son med sådd å skörd, och så morgonfodrar stallets hästar varje morgon under vintern.

Man kan ju bara önska sig att man själv blir så när man blir gammal. Det bästa är väl att hålla igång hela livet och verkligen ta hand om sin egna kropp. 😃

Cireea
7/27/19, 3:17 PM
#6

#5 Vad härligt med såna stålgummor! 😍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Upp till toppen
Annons: