Annons:
Etikettsommarsnack
Läst 198 ggr
Soligajag1
2019-07-18 06:36

Godmorgon denna Torsdag 18 Juli

Hejsan alla sommar människor!! ☀️😂 

Skriv en Glad 😂 trudelutt eller vad ni än har på hjärtat ❤️ 

Något glatt eller det som först kommer ur detta härliga inre vi har . Alla människor fungerar på olika sätt .  Jag är intresserad vad som händer inom oss alla ,  i olika situationer , när vi blir arga , eller ledsna , glada , tokiga . . 😂 Sedan en annan sak . 

Att sitta i Stockholm på detta fina Café i slutändan av gamla stanś gågata där det är ett gyckel av folk.  Alla springer åt olika håll , sedan finns det dem som sitter vid sitt Café bord och stirrar in i sin padda , tel mm. 

Tänk om man kunde få se , EN dag att alla kunde "bara vara"  och njuta av luften och ljudet omkring dig .  😃 Glöm det , det händer inte ,. 

Så skriv en liten rad ( jag har visst blivit en "medis" här , så ni kommer att se mina "rader" här då o då . 🙂 

Önskar er alla en toppenfin Torsdag!! 

Kram // Soligajag1   ( som är Sajtvärd på Poesi)  

HH 🙂

Annons:
Magi-cat
2019-07-18 07:13
#1

Kul att du blivit medis, Soligajag! 🙂🌺

Igår funkade inte iFokus, men idag ser det lyckligtvis ut som vanligt, tror jag. 

Ha en skön dag, solen skiner! ☀️


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

monstermash
2019-07-18 12:30
#2

Välkommen som Medarbetare. 🙂

Jag har nyss varit hos veterinären med min hundvalp, så resten av dagen ska jag fixa här hemma med mitt senaste projekt. Så underbart väder ute idag så lite tråkigt att jag behöver spendera dagen vid datorn :)

Upp till toppen
Annons: