Annons:
Etiketterbadbadplatser
Läst 1356 ggr
MonicaLagerquist
7/14/19, 1:10 PM

Naken bad

Badar du med Elle utan badkläder? Har du varit på ett naken bad/camping?

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Cireea
7/14/19, 1:14 PM
#1

Jag badar med badkläder 🙂
Har aldrig varit på ett nakenbad/camping.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

MonicaLagerquist
7/14/19, 1:18 PM
#2

När vi är ute med båten är det alltid nakenbad som gäller. När vi badar på ensliga badplatser och är ensamma är det också nakenbad. Badar inte på allmänna badplatser i Sverige.

Stolt ägare till fem La permer

Cireea
7/14/19, 2:42 PM
#3

#2 Hade jag haft tillgång till att åka ut eller lyckats hitta ett ensligt ställe att bada på så hade jag också badat naken. 😃Känns fritt och fräscht de gånger jag gjort det.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Farwuq
7/15/19, 6:10 AM
#4

När jag var hyggligt ung - slutet av 70-tal och början av 80-talet - så badade jag och min dåvarande nakna i Skanör, ett flertal gånger.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Soligajag1
7/15/19, 6:22 AM
#5

Badar med bakläder , har varit på naken bad några gånger , inget som direkt lockar mig, det va kul o prova , det va säkert 20 år sen.

HH 🙂

Calcifer
7/15/19, 2:36 PM
#6

Jag har badat naken på platser där det inte finns folk, eftersom jag bott rätt ensligt många gånger i livet. Men generellt sett med shorts och linne.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Dioramabyggare
7/15/19, 2:58 PM
#7

Jag badar med badkläder. Har aldrig varit på nakenbad, trots att jag egentligen är "naturist".

Lillyrod
7/15/19, 3:03 PM
#8

Jag badar med badkläder. Har nog inte badat naken sen jag var bebis. Nakenbad finns i närheten men jag har aldrig varit där.

Maria
7/15/19, 3:54 PM
#9

Badkläder på alla gånger.

De få gånger jag badat naken är lätträknade. Jag tycker det är obehagligt. Känns som om det "rinner in" vatten😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

3vligt
7/29/19, 5:59 AM
#10

Vi har en supermysig sjö precis intill våran sommarstuga som jag brukar ta ett morgondopp i efter avslutat joggingpass, utan badkläder förstås. Ibland är man helt själv på bryggan och vissa andra dagar har man sällskap av grannar i stugområdet som badar på lika villkor. Det är inget som stör mig. Annars badar jag för det mesta med badkläder på.

MonicaLagerquist
7/29/19, 6:49 AM
#11

#10 Låter ljuvligt.

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
7/29/19, 9:05 AM
#12

#10 Låter verkligen mysigt ! På ett sånt ställe skulle jag med kunna bada naken ! 🙂

HH 🙂

[Devya]
7/29/19, 11:26 AM
#13

Har endast badat naken vid min väns sommarstuga där man har sin egen privata sjö. Annars skulle jag nog inte få för mig att göra något sådant. Jag kan inte heller påstå att det är så stor skillnad med eller utan bikini.  :) Ingendera känns bättre eller sämre .

Annons:
Upp till toppen
Annons: