bad,badplatser

Naken bad

2019-07-14 13:10 #0 av: MonicaLagerquist

Badar du med Elle utan badkläder?
Har du varit på ett naken bad/camping?

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-07-14 13:14 #1 av: Cireea

Jag badar med badkläder Glad
Har aldrig varit på ett nakenbad/camping. 

FilmGuldhamster, HamsterLitteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning

Anmäl
2019-07-14 13:18 #2 av: MonicaLagerquist

När vi är ute med båten är det alltid nakenbad som gäller. När vi badar på ensliga badplatser och är ensamma är det också nakenbad. Badar inte på allmänna badplatser i Sverige.

Anmäl
2019-07-14 14:42 #3 av: Cireea

#2 Hade jag haft tillgång till att åka ut eller lyckats hitta ett ensligt ställe att bada på så hade jag också badat naken. SkrattarKänns fritt och fräscht de gånger jag gjort det. 

FilmGuldhamster, HamsterLitteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning

Anmäl
2019-07-15 06:10 #4 av: Farwuq

När jag var hyggligt ung - slutet av 70-tal och början av 80-talet - så badade jag och min dåvarande nakna i Skanör, ett flertal gånger. 

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2019-07-15 06:22 #5 av: Soligajag1

Badar med bakläder , har varit på naken bad några gånger , inget som direkt lockar mig, det va kul o prova , det va säkert 20 år sen. 

HH Glad 

Anmäl
2019-07-15 14:36 #6 av: Calcifer

Jag har badat naken på platser där det inte finns folk, eftersom jag bott rätt ensligt många gånger i livet. Men generellt sett med shorts och linne.

"I think the problem with people like this is that
they're so stupid they have no idea how stupid they are."

Anmäl
2019-07-15 14:58 #7 av: Dioramabyggare

Jag badar med badkläder. Har aldrig varit på nakenbad, trots att jag egentligen är "naturist".

Anmäl
2019-07-15 15:03 #8 av: Lillyrod

Jag badar med badkläder. Har nog inte badat naken sen jag var bebis. Nakenbad finns i närheten men jag har aldrig varit där.

Anmäl
2019-07-15 15:54 #9 av: Maria

Badkläder på alla gånger.

De få gånger jag badat naken är lätträknade. Jag tycker det är obehagligt. Känns som om det "rinner in" vattenSkrattar

/Maria

Anmäl
2019-07-29 05:59 #10 av: 3vligt

Vi har en supermysig sjö precis intill våran sommarstuga som jag brukar ta ett morgondopp i efter avslutat joggingpass, utan badkläder förstås.
Ibland är man helt själv på bryggan och vissa andra dagar har man sällskap av grannar i stugområdet som badar på lika villkor. Det är inget som stör mig.

Annars badar jag för det mesta med badkläder på.

Anmäl
2019-07-29 06:49 #11 av: MonicaLagerquist

#10 Låter ljuvligt.

Anmäl
2019-07-29 09:05 #12 av: Soligajag1

#10 Låter verkligen mysigt ! På ett sånt ställe skulle jag med kunna bada naken ! Glad

HH Glad 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.