Annons:
Etikettsommarsnack
Läst 360 ggr
monstermash
7/11/19, 2:39 PM

Hur är eran sommar hittills?

Har ni hunnit med det ni ville göra i sommar än? Rest någonstans? 🙂

Annons:
Soligajag1
7/11/19, 2:57 PM
#1

Hejsan , Jag njuter av både arbete , jobb och små resor , fina ljumma kvällar och härliga soliga dagar ! 😀❤️👍☀️ Finns det något bättre! 😀

HH 🙂

MonicaLagerquist
7/11/19, 3:10 PM
#2

Inte badat en enda gång i Sverige.

Bara varit ut med båten två gånger.

Saknar solen och värmen.

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
7/11/19, 3:18 PM
#3

# 2 Jag har inte heller badat ute i år , gillar inte det ändå om man inte är vid en bättre sjö, Här ör det 22 + nu , solen skiner , blåser lite , så skönt, satt ute på balkongen innan men det va för varmt så jag gick ut o satt mig på gräsmattan i min solstol !👍

HH 🙂

Cireea
7/11/19, 3:23 PM
#4

Jag studerar på distans så jag är väldigt flexibel, så jag har hunnit njuta massor i solen och fått en härlig färg. Vilket jag hoppades kunna göra. 😃Har inte rest ännu men ska iväg nästa vecka på en härlig roadtrip. 
Har badat en gång hittills bara men hoppas på fler tillfällen, vi har haft det otroligt varmt och soligt så vattnet borde vara skönt nu.🙂

Den här sommaren har däremot varit över mina förväntningar, igår friade min sambo till mig på en av våra favoritplatser här i Norge. ❤️


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Soligajag1
7/11/19, 4:06 PM
#5

# 4 Wow !! Vilken underbar sommar du haft ! Grattis till frieriet !! 😀 Förstår att du måste va överlycklig!! 😀🌺☀️

HH 🙂

Cireea
7/11/19, 4:10 PM
#6

#5 Tusen tack.😃
Ja, jag är överlycklig! Har lite svårt att verkligen greppa att han friat och att jag kommer få gifta mig med en sån underbar människa. 😍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
monstermash
7/11/19, 4:58 PM
#7