Annons:
Etikettsommarsnack
Läst 360 ggr
monstermash
7/11/19, 2:39 PM

Hur är eran sommar hittills?

Har ni hunnit med det ni ville göra i sommar än? Rest någonstans? 🙂

Annons:
Soligajag1
7/11/19, 2:57 PM
#1

Hejsan , Jag njuter av både arbete , jobb och små resor , fina ljumma kvällar och härliga soliga dagar ! 😀❤️👍☀️ Finns det något bättre! 😀

HH 🙂

MonicaLagerquist
7/11/19, 3:10 PM
#2

Inte badat en enda gång i Sverige.

Bara varit ut med båten två gånger.

Saknar solen och värmen.

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
7/11/19, 3:18 PM
#3

# 2 Jag har inte heller badat ute i år , gillar inte det ändå om man inte är vid en bättre sjö, Här ör det 22 + nu , solen skiner , blåser lite , så skönt, satt ute på balkongen innan men det va för varmt så jag gick ut o satt mig på gräsmattan i min solstol !👍

HH 🙂

Cireea
7/11/19, 3:23 PM
#4

Jag studerar på distans så jag är väldigt flexibel, så jag har hunnit njuta massor i solen och fått en härlig färg. Vilket jag hoppades kunna göra. 😃Har inte rest ännu men ska iväg nästa vecka på en härlig roadtrip. 
Har badat en gång hittills bara men hoppas på fler tillfällen, vi har haft det otroligt varmt och soligt så vattnet borde vara skönt nu.🙂

Den här sommaren har däremot varit över mina förväntningar, igår friade min sambo till mig på en av våra favoritplatser här i Norge. ❤️


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Soligajag1
7/11/19, 4:06 PM
#5

# 4 Wow !! Vilken underbar sommar du haft ! Grattis till frieriet !! 😀 Förstår att du måste va överlycklig!! 😀🌺☀️

HH 🙂

Cireea
7/11/19, 4:10 PM
#6

#5 Tusen tack.😃
Ja, jag är överlycklig! Har lite svårt att verkligen greppa att han friat och att jag kommer få gifta mig med en sån underbar människa. 😍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
monstermash
7/11/19, 4:58 PM
#7

#1 Det låter ju helt underbart!! 

#2 Ja denna sommaren har varit lite kylig hittills, men nu verkar det vända. Hoppas ni kommer ut med båten mer iallafall.

#3 Stort grattis! 🌺 Låter som du har en fantastisk sommar.

Cireea
7/11/19, 9:56 PM
#8

#2 #7 Var bor ni som har det kyligt? 😮 Jag vet att norr haft det ovanligt kallt, men det är väl inte hela Sverige som har det kallt..? Eller? 

#7 Tack tack tack! 😃 Min sommar är super!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

flocken
7/12/19, 8:43 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#9

Ska absolut inte klaga. Visst har det regnat o varit kyliga dagar. Men det gör mig inget. Synd att hunden är skadad. Blir inga promenader. Men husse fick ta honom igår så jag kunde bege mig ut o träna. Vi grillar, har brygghäng då vi metar, äter melon o dricker gott. Snart ska vi bege oss hem från stugan. Blir någon dag på Ölandsdjurpark, en tripp till dinosaurie utställningen utanför Kalmar. Nästa helg kommer min bästa vän så blir det gyllene tider konsert med min man o svåger o vän. Kommer bli så roligt! Säkert lite turer med båten, övernattningar vid stugan med andra vänner. O veterinär besök. Jo, har köpt en kanin unge 🙈

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Cireea
7/12/19, 10:44 AM
#10

#9 Låter helmysigt! 
Vill se din kanin 😍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

flocken
7/12/19, 11:01 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#11

Här kommer hon. En standard Rex. Vit, röda ögon. Hon längst bort. Den lilla. Får hem henne den 20nde. Väljer mellan namnen Fenja eller Sefja.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Cireea
7/12/19, 11:04 AM
#12

#11 Åh vad fin 😍 Vad roligt! 
Jag röstar på Fenja, det var jättefint och kommer från nordisk mytologi som jag älskar 😉


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

flocken
7/12/19, 11:07 AM
#13

Har alltid döpt mina rexar till namn inom nordisk mytologi eller isländska namn. Fenja ligger i topp. Blir kanin nr 5. Tror du mannen märker en xtra kanin eller måste jag berätta innan hon kommer 😄

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Cireea
7/12/19, 11:08 AM
#14

#13 Vad har för namn hittills? Jag älskar mytologierna! 
Haha, jag tror nog inte det märks 😉 Smyg in henne och se om han märker 😂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

flocken
7/12/19, 11:14 AM
#15

Jag har haft namnen Djarfur o Dottla. Nu har jag en Saga. När jag hade marsvin hette två fenix o freya. Dessa namn väljer jag på Urdur: ödesgudinna Sefja:dimma Fegurd: skönhet Fenja- Jättekvinna, livlig, glatt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Cireea
7/12/19, 11:20 AM
#16

Väldigt fina namn 😍 
Fenja tycker jag, men sen brukar man känna vilket namn som passar när djuret kommit hem oavsett vad man tänkt före. 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: