Annons:
Etiketternöjenaktiviteter
Läst 346 ggr
MonicaLagerquist
2019-06-16 08:33

Fira midsommar

Hur och var firar ni midsommar?

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Hubert.prp
2019-06-16 08:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här hemma (utanför stallet) tillsammans med familjen och kameler från iFokus som hälsade på med midsommarhälsningar.

Soligajag1
2019-06-16 09:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Firar den med vänner och kusiner , vi grillar och lagar mat ihop , jag står för efterrätten ! 😀🌺 Dessa vaniljbullar !

HH 🙂

Åsa S
2019-06-16 09:45
#3

Jag och min man åker till sommarstugan det är ett sommarstugeområde så det är ett anordnat midsommarfirande vid handelsboden som vi går på ett tag annars så tar vi det lugnt på mitt jobb har vi högsäsong och årets stressigaste dagar innan midsommar, det är de dagarna vi säljer mest på hela året så jag vill bara ta det lugnt sedan de dagar man är ledig och pysslar om trädgården och klipper gräs

Cireea
2019-06-16 14:28
#4

Förr har det alltid varit med familj/vänner, då har vi ätit god middag och umgåtts. Ofta med fest på hemmaplan under kvällen. 

I år blir det annorlunda, då jag bara kommer fira med sambon. 
Lär bli lite god mat och kanske någon härlig badtur om vädret tillåter.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

MonicaLagerquist
2019-06-16 15:04
#5

Vi har inte bestämt hur och med vilka vi ska fira

Stolt ägare till fem La permer

flocken
2019-06-17 13:50
#6

Blir ute vid stugan. Detta är första gången på 3 år jag är ledig midsommar. Det är min familj o mannens kusin m familj vid sill lunchen. På kvällen grillar vi. Brukar bli bryggan på em o efter grillning

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Eda
2019-06-18 23:52
#7

Min man och jag skall dansa runt majstången med vårt minsta barnbarn medan barnets föräldrar spelar golf, sen skall vi ha en gemensam grillfest.

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Eda
2019-06-19 00:01
#8

Förresten vilket är vanligast att säga majstång eller midsommarstång?

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

MonicaLagerquist
2019-06-19 08:19
#9

Jag säger nog både majstång och midsommarstång,

Stolt ägare till fem La permer

Cireea
2019-06-19 14:07
#10

#8 Vi får skapa en undersökning och se vad iFokus-användare säger! 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

JMW
2019-06-19 15:09
#11

Blir hemma midsommarafton. Dottern kommer och vi tar det lugnt för det blir tidigt upp på lördag. En bilresa på 2,5 timme hem till sonen som gifter sig i trädgården. Majstång säjer jag och har alltid gjort.

monstermash
2019-06-19 15:25
#12

Jag firade alltid förr, men inte längre. Det började komma gäster på mitt vanliga firande som jag inte vill fira med och sedan dess föredrar jag att vara hemma och inte uppmärksamma dagen alls :)

Carrosh
2019-06-27 13:57
#13

Jag jobbade, i vanlig ordning. Minns knappt när jag firade midsommar sist.. Hmm..

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
Upp till toppen
Annons: