Annons:
Etiketternöjenaktiviteter
Läst 833 ggr
MariaG
1/1/18, 2:34 PM

Några resplaner för 2018?

Har ni några resplaner för i år?

Inget direkt planerat än, men ska på kick-off med jobbet i februari till Fredrikshamn, Danmark.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Annons:
molam
1/1/18, 2:38 PM
#1

jag och en kompis är sugen på att åka till England, London mer exakt ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

MariaG
1/1/18, 2:44 PM
#2

#1 Har ni varit i London förr?

/ Maria. med-arbetare på Sommar

molam
1/1/18, 2:48 PM
#3

Nepp blir en första gång, men hon ville besöka några affärer som ska finnas där som har ett stor utbud av kläder i hennes stil, Alternativ/Punk och boho, och jag vitt gärna se gamla byggnader och liknande, så London är ett perfekt resmål för oss ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Soligajag1
1/16/18, 7:24 AM
#4

#3  Åhh, , det låter mysigt!! Har heller inte varit i London, , då kanske man skulle ta en tripp dit i år. 

Jag har planer däremot att åka nästa år 2019 , när man fyller jämnt , , men vet inte var. Måste spara en slant först med.

Tar nog någon kryssning, , SKaldjurskryssning i sommar , , till Helsingfors. med min killkompis!! Ett måste . Mumsigt är det!! 👍 

HH 🙂

DesK
3/31/18, 11:25 PM
#5

Vi ska snart åka på spa-helg till Yasuragi strax utanför vår vackra huvudstad 🙂 I sommar blir det nog någon tur till Tyskland 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

MonicaLagerquist
4/9/18, 5:39 PM
#6

Inga planer för sommaren Men det lär bli många turer med båten.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Soligajag1
4/9/18, 6:52 PM
#7

#6. Va mysigt och åka båt , Ska kolla om det fortfarande finns turer till Vaxholm , Men man måste nog åka till Stockholm först , sen ta båten därifrån. Det är som att komma till en egen liten by . 😀❤️🌺

HH 🙂

Hamstern puff
6/22/18, 9:29 PM
#8

Jag ska till Japan på tisdag och så kom jag nyss hem från Dannmark och om några veckor blir det Kroatien!

Hamstern puff
6/22/18, 9:30 PM
#9

Sen blir det säkert några turer runt om i Sverige också!

Hamstern puff
6/22/18, 9:32 PM
#10

Och så kanske jag ska till Kroatien en gång till lite senare men när skolan börjat igen för jag ska gå på språkkurs + skola där ett tag!

Hamstern puff
6/22/18, 9:34 PM
#11

Nu blev det mycket olika inlägg men kom på saker efter jag skickat, jag ska till Tyskland också!

Hamstern puff
6/22/18, 9:34 PM
#12

Nu blev det mycket olika inlägg men kom på saker efter jag skickat, jag ska till Tyskland också!

MariaG
6/23/18, 7:47 PM
#13

Låter som trevliga planer. 
Berätta gärna om dina resor sen :)

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Annons:
Upp till toppen
Annons: