OT- Övrigt

Det blev galet här

2017-10-25 17:25 #0 av: Farwuq

Storgråter

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2017-10-25 17:31 #1 av: Farwuq

Jag missa de och började en tråd där jag inte skulle.
Galen

Har ni gjort några misstag i innevarande liv?

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

Anmäl
2017-10-25 17:48 #2 av: vallhund

Skrattar

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Anmäl
2017-10-29 10:40 #3 av: [Rhonda]

#1 Har du hela dagen så ska jag berätta Gapskrattar

Anmäl
2017-10-29 19:36 #4 av: Farwuq

Gapskrattar

Samma här, så man ska nog tiga, för allas bästa.

Anmäl
2017-10-29 20:25 #5 av: MariaG

#3 #4 Nu blev man nyfiken :)

/ Maria, värd på Sommar

Anmäl
2017-10-30 10:36 #6 av: Farwuq

Ibland är det bättre att hålla tand för tunga.

Anmäl
2017-10-30 10:40 #7 av: [Rhonda]

#6 Ett gott skratt behöver vi allihopa. Vänta så kommer jag på något. Jag skrattar alltid gott när jag har gjort något tokigt.

Anmäl
2017-10-30 11:03 #8 av: [Rhonda]

När jag var hemma i Melbourne augusti 2010 var jag ute o åker med en kusin till min mamma. Hon hade en stadsjeep. Det var kväll o vi stannade vid en mack för att tanka. Jag gick in för att köpa lite choklad medan hon tankade. När jag kom ut gick jag till hennes bil o steg in. Jag hade en svag känska av det inte stod rätt till - var så upptagen med min choklad - då sade en mans röst skämtsamt "Du får gärna följa mig hem men jag tror inte min fru skulle tycka om det."

Vad vi skrattade båda två. Mammas kusin hade flyttat bort bilen från pumparna o en likadan bil hade ställt sig på den platsen. Hahahahahaha

Anmäl
2017-10-30 14:46 #9 av: Farwuq

Så kan det gå...

...Men det kunde varit en trevlig karl, och du hade kanske gjort ett lyckokast om du »fångat« honomSkrattar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.