Annons:
Etikettsommarsnack
Läst 879 ggr
MariaG
6/4/16, 11:19 AM

Semester/sommarlov 2016

När har ni semester/sommarlov i år?

Min semester börjar den 11 juli och fyra veckor fram.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Annons:
Carrosh
6/7/16, 6:17 PM
#1

Tar ingen semester i sommar, kommer jobba hela sommaren. Har ändå en hel del ledigt pga mitt schema (långa pass med långledigt emellan). Tagit ledigt 1 pass för att åka till Ransäterstämman. Blir att lägga min övriga lediga tid på körkort, åka och hälsa på familj och vänner hemma i Sthlm och lite annat smått och gott.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Åsa S
6/7/16, 10:16 PM
#2

Semester 3 sista veckorna i juli och de 2 första veckorna i september. +Jag är sjukskriven 2maj -3juli så jag kommer inte jobba så mycket i sommar.

XeZafir
6/8/16, 1:46 PM
#3

2 första i juli och likadant i augusti.

Gillar egentligen inte att dela men av någon anledning blev det de veckorna som fanns tillgängliga för mig i år 😃

Åsa S
6/8/16, 2:45 PM
#4

Brukar alltid dela av semestern för i september drar jag och min man söderut och förlänger sommaren, då är det fortfarande sommarvarmt nere i europa men allt blir billigare eftersom många länder har lågsäsong då. Resan vi åker på i september bokades långt innan jag fick veta att jag behövde en stor operation, men man kan säga jag har det rätt bra ändå. Jag mår rätt bra nu och hade jag inte haft ett fysiskt tungt jobb hade jag varit tillbaka på jobbet, så man kan ju säga jag har lite semester nu med för jag klarar ju av att göra en massa saker så länge som jag inte lyfter tungt eller superanstränger mig med något.

MariaG
6/8/16, 6:03 PM
#5

#4 Vart ska ni åka? Blev lite nyfiken :)

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Åsa S
6/8/16, 6:38 PM
#6

I år åker vi till Malta annars har det ofta varit till Grekland vi har åkt.

Annons:
Upp till toppen
Annons: