Annons:
Etikettsemester-sverige
Läst 1160 ggr
MariaG
2016-05-14 09:46

Sommarstugor

Är det många här som har sommarstugor?
Eller kanske någon som brukar hyra en stuga någon gång?
Eller inte alls är intresserad av stugor.

Berätta gärna.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Annons:
frejaspluto
2016-05-14 09:54
#1

Vi har en sommarstuga vi alla barn är delägare i den. 8 sovrum. 4 toaletter. Ett stort vardagsrum stort kök. Vi åker när vi har lust. Vi har inga bestämda dgr. Vi gillar och umgås. Vi brukar fira högtider där. Våran tradition. Träffas ibland utan högtid. Vi är stor familj! Det är lätt och komma dit.

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

MariaG
2016-05-14 09:55
#2

#1 Låter trevligt. Är ni många barn som delar på denna stuga?

/ Maria. med-arbetare på Sommar

lövsångare
2016-05-14 10:07
#3

Min familj har sommarstuga :) Brukar tillbringa hela sommaren där och det är som ett paradis. Det är 3 familjer som delar på sommarstugan.

Måne If it wasn't for this music, I don't know how I would've fought this. Måne

MariaG
2016-05-14 11:55
#4

#3 Låter mysigt. Har ni bestämda tider då ni är där?

/ Maria. med-arbetare på Sommar

frejaspluto
2016-05-14 11:58
#5

#2. Det är jättemysigt, det är min saknad på. Somrarna, speciellt. Vi är snart 13 syskon vi är 11 äldre syskon och dessa kommer bli sladdersyskon! Haha, Alla syskon delas upp våra barn sover oftast i samma rum, vi har en tur med våran sammanhållning . Det gäller inte vara kräsen med tider , mkt barn och hålla reda på vi har rutiner ändå. Men det blir som det blir när man har barn i olika åldrar och somrarna blir det lite slapoare. Jag har ett barn mkt lättare och hålla reda på. Hon är aldrig ensam hon är trygg och glad!

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

lövsångare
2016-05-14 15:24
#6

#4 nej, det har vi inte.

Måne If it wasn't for this music, I don't know how I would've fought this. Måne

Annons:
Åsa S
2016-05-14 16:52
#7

Min mor har en sommarstuga ihop med sin bror men jag är sällan där vissa år åker jag inte dit alls. Ligger mitt i ingenstans ca 3tim bilfärd bort, visserligen nära vattnet men det blir lite tråkigt efter 1-2dagar jag är ju van bo nära stockholm jag vill göra saker inte bara sitta och läsa en bok.

MariaG
2016-05-15 10:26
#8

Vi har en stuga bara 3 - 4 mil härifrån där jag bor.  Ligger rätt nära sjö, tar bara nån minut att gå dit.

Tycker det är skönt att komma dit.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Upp till toppen
Annons: