Allmänt sommarsnack

Sommar Mål 2015!

2015-06-07 17:53 #0 av: Snuttefia

Hej vad har du för mål den här sommaren?
(Från juni till augusti)
Detta är inte som ett nyårslöfte, det är inget du måste göra men något du vill sträva efter den här sommaren. Det kan vara att ta sig tid att vila, läsa en bok, måla något, våga gå ut utan att raka benen, våga flyga utomlands på semester... Listan kan bli lång och blir det en populär tråd gör vi om det nästa sommar!

Anmäl
2015-06-07 18:02 #1 av: Fridaaaa

Färda det som är kvar i vissa kurser så att jag kan få godkänt i dem
Gå minst 1,5 mil i sträck (behöver inte vara högt tempo men ta mig runt den sträckan)
Ska bada minst 1 gång innan juni månad slut (förra året badade jag ute en gång haha)

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2015-06-07 18:06 #2 av: Snuttefia

#1 Helt okej mål! Skönt att du även satsar på kurserna och ditt välmående!

Anmäl
2015-06-07 18:07 #3 av: Fridaaaa

#2 :) Det är småsaker som ska in, sånt som är så lätt att bara "skjuta upp" till senare, så vill ha de undan nu :)

Anmäl
2015-06-07 18:10 #4 av: Snuttefia

#3 Jag pluggar själv och vet att en av de bästs känslorna som finns är att man är helt klar.

Anmäl
2015-06-07 19:05 #5 av: Cireea

Mitt mål i sommar är att njuta. Jag har känt mig så stressad och haft så mycket ångest ända sedan förra hösten så i sommar är min enda plan att njuta, ta hand om mig själv och göra det som får mig att må bra. 

Sajter: FilmGuldhamster, Hamster, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2015-06-07 19:06 #6 av: Fridaaaa

#4 Verkligen Tummen upp

#5 Låter som en toppenbra ide Kramas

Anmäl
2015-06-07 19:47 #7 av: Snuttefia

Ja det låter bra #5!!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.