Annons:
Etikettsommarsnack
Läst 890 ggr
Cireea
2015-03-12 11:18

Sommarplaner?

Vad har ni för sommarplaner i år? 😃

Mina planer är för och främst att hitta någonstans att jobba men om inte det nu blir av så kommer jag bara njuta och må gott. Har längtat efter sommaren ända sedan förra årets sommar tog slut, haha! 😂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
TjockaBerta
2015-03-12 12:44
#1

Sambo ska jobba hela sommaren och jag ska försöka att vara på landet så mycket som det går. Sola, läsa och vila.

>>>Malum domesticum<<<

MariaG
2015-04-11 15:14
#2

Jag har inga direkta planer. Kommer att vara i stugan en del i alla fall. Kan bli nån eller några dagsturer också.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Mrsarrow
2015-04-22 12:48
#3

Jag hoppas på att kunna bada varenda dag! Vi har köpt hus och det här blir första sommaren i huset, så vi kommer mest njuta av allt vad det innebär att ha trädgård! :-D En resa till Astrid Lindgrens värld har vi bokat också, och så har vi säsongskort på Skara Sommarland, så dit blir det många resor också :-D.

Jess89
2015-04-29 16:42
#4

Mina planer just nu är att förhoppningsvis hitta ett arbete och fylla år. Lagom att fylla år under den varma sommarperioden.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Mysan_
2015-05-06 16:03
#5

Inga särskilda planerade just nu förutom utlandsresa i september. Men jag blir nog utomhus en hel del!

Cireea
2015-05-17 19:59
#6

Sambon jobbar i år men jag själv har inte lyckats få tag på något som passar. I värsta fall får jag väl bli hemmafru i sommar 😂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Stallmima
2015-05-18 00:09
#7

Här jobbas det hela sommaren om inget oförutsett händer

Upp till toppen
Annons: