Allmänt sommarsnack

Sommarplaner?

2015-03-12 11:18 #0 av: Cireea

Vad har ni för sommarplaner i år? Skrattar

Mina planer är för och främst att hitta någonstans att jobba men om inte det nu blir av så kommer jag bara njuta och må gott. Har längtat efter sommaren ända sedan förra årets sommar tog slut, haha! Gapskrattar

Sajter: FilmGuldhamster, Hamster, Litteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning

Anmäl
2015-03-12 12:44 #1 av: TjockaBerta

Sambo ska jobba hela sommaren och jag ska försöka att vara på landet så mycket som det går. Sola, läsa och vila.

Anmäl
2015-04-11 15:14 #2 av: MariaG

Jag har inga direkta planer. Kommer att vara i stugan en del i alla fall. Kan bli nån eller några dagsturer också.

/ Maria, värd på Sommar

Anmäl
2015-04-22 12:48 #3 av: Mrsarrow

Jag hoppas på att kunna bada varenda dag! Vi har köpt hus och det här blir första sommaren i huset, så vi kommer mest njuta av allt vad det innebär att ha trädgård! :-D
En resa till Astrid Lindgrens värld har vi bokat också, och så har vi säsongskort på Skara Sommarland, så dit blir det många resor också :-D.

Anmäl
2015-04-29 16:42 #4 av: Jess89

Mina planer just nu är att förhoppningsvis hitta ett arbete och fylla år. Lagom att fylla år under den varma sommarperioden. 

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Anmäl
2015-05-06 16:03 #5 av: Mysan_

Inga särskilda planerade just nu förutom utlandsresa i september. Men jag blir nog utomhus en hel del!

Anmäl
2015-05-17 19:59 #6 av: Cireea

Sambon jobbar i år men jag själv har inte lyckats få tag på något som passar. I värsta fall får jag väl bli hemmafru i sommar Gapskrattar

Sajter: FilmGuldhamster, Hamster, Litteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.