Annons:
Etikettövrigt
Läst 698 ggr
bellisan
5/23/14, 11:22 PM

Varmt i rummet!!

Hej det är så här att jag har mitt rum på ovanvåningen i huset och när det är så här varmt ute så blir det så in i hel*etes j**la varmt i rummet, jag skulle vilja veta om ni har några tips på vad jag kan göra för att få det svalare i rummet. Jag kan inte ha fönstret öppet mycket för jag har katt och vill inte ha in en massa insekter o skit, och fläkt hjälper inte för så fort jag stänger av den så blit det varmt igen. Så vad kan jag göra? Kan inte heller somna om det är varmt :(

"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."

  • Paul Walker
Annons:
VildaVittra
5/23/14, 11:29 PM
#1

Myggnät.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Cireea
5/23/14, 11:36 PM
#2

Ett tips är att ha dörren öppen för att få luften att cirkulera. Mitt rum har fönstret där solen ligger på hela dagen, från 7 på morgonen till fyra-fem på eftermiddagen. Blir alltid över 30 grader i rummet och jag har fönstren öppen lite på kvällen (jag har så jag kan ha vädringsläge vilket gör att insekter inte kan ta sig in), sen har jag fläkten på och dörren öppen. Det brukar göra susen. 

Under dagen ska du INTE ha fönstret öppet, det släpper bara in en massa värme i rummet.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

JohannaEkroth
5/23/14, 11:37 PM
#3

Dra ner persiennerna om du har några. De isolerar från värmen utifrån.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

MariaG
5/24/14, 12:05 PM
#4

Jag brukar ha persienner eller gardiner fördragna. O fläkten brukar jag ha igång på kvällarna.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Upp till toppen
Annons: