Annons:
Etikettsommarsnack
Läst 724 ggr
[Konstig]
2014-05-16 16:11

Är det alltid härligt

Tycker ni att det alltid är härligt med varmt väder & sommar?

Annons:
Gasoline
2014-05-17 00:23
#1

Nej, jag är typisk svensk och blir aldrig nöjd med vädret ;-) Skämt å sido, men det är nästan alltid skönt när det är varmt och sommar :-)

TjockaBerta
2014-05-17 08:11
#2

Det är alltid bra med sommar och sol. Blir det för varmt kan man ju gå undan. Minns ett år när vi hade +39 gr på altanen och +29 gr inne. Då låg vi inte och solade direkt.

Många gamla och sjuka kan ha det besvärligt förstås.

>>>Malum domesticum<<<

Stallmima
2014-05-17 20:15
#3

Det är jätteskönt med sol och värme, men står allt stilla och solen gassar i höga grader flera dagar kan det bli väldigt jobbigt  ☀️

cattisa
2014-05-17 21:32
#4

Jaa! Det är härligt med varmt väder & sommar. Ibland blir det så varmt att man måste ta det lite lugnt, men då får man försöka göra det. Enda besvärliga kan vara om det blir för varmt på natten också. Men det är inte så många gånger per år. SolVinkar

"Tur har man kanske varje dag, otur mera sällan". Valfridus I. President i republiken Åsen och Fristaten Holmen

Nelley
2014-05-18 17:34
#5

Jag tog annat svar, för jag tycker att det oftast är härligt. Skönt med varmt men det kan ju bli för varmt, jag har en känsla att det här blir en sådan sommar….🤔😃

[Ellenme]
2014-05-25 08:26
#6

Jag försöker njuta av värmen och jag ÄLSKAR klarblå himmel och sol… MEN… ibland blir värmen för mycket. Som igår.. det var för kvavt och varmt och jag fick nästan panik. Det har sina nackdelar att vara en varm person som lätt blir varm!

Annons:
LinaLj
2014-05-26 07:12
#7

Jag är inte jätteglad när det är väldigt varmt. Jag mår inte bra av enorm värme och eftersom jag inte är en "Ligga och sola" tjej utan mer "arbeta i trädgården" tjej så föredrar jag när det ä runt 20 grader och en liten bris. Jag har dessutom väldigt lätt att bränna mig så ibland är det bra jobbigt med solen. Men jag uppskattar den ändå.

Upp till toppen
Annons: