Annons:
Etikettprylar
Läst 4835 ggr
dogiiee
2014-03-21 00:11

köpa pool

Någon som vet var man kan köpa pooler till rimligt pris? Ska vara minst 1,20 och får gärna vara så att man kan bada minst 3 pers samtidigt. Inte dyrare än 3000 kr. Kvittar om det är en sån budget pool eller en lite bättre. Har kollat runder mycket men inte hittat vad jag sökt så kanske någon här kan hjälpa mig ;) Eller dom flesta affärer kanske inte har börjat sälja pooler än? :/

Annons:
VildaVittra
2014-03-21 00:19
#1

120 bred eller 120 hög?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

dogiiee
2014-03-21 00:21
#2

Oj 120 hög, missade att skriva hög

Cireea
2014-06-08 13:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Det finns att köpa pooler lite överallt. Rusta har pooler, som typ den här: 

http://www.rusta.com/rampool-6503-l-p75910016.aspx

Dock rekommenderar jag dig att åtminstone köpa en rampool då dom håller betydligt bättre än de andra som finns. Att investera i en dyrare pool betyder att dom håller längre än en säsong. Been there done that.. vi har haft ett par pooler genom åren.. nu har vi en rampool. 

Kom ihåg dock att poolen alltid måste packas ned då dessa pooler inte håller att stå uppe året om. Om man vill ha en sån pool kostar det lite mer än sådana här vanliga.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Cireea
2014-06-08 13:33
#4

Däremot om du vill ha en djupare kostar det en hel del: 

http://www.rusta.com/rampool-14-615-l-p75910077.aspx

Sök bara på google: "Rampool" eller något sånt så kommer det upp en massa länkar till affärer som har 🙂Bara leta. Tror det finns på Lekia också om jag inte minns fel.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

monstermash
2014-06-08 14:07
#5

Klarade eran pool bara en säsong? Vi hade en sån i #3 och den höll i åtminstone tre säsonger…

Cireea
2014-06-08 14:10
#6

#5 Den som vi har nu åker upp i år igen, den på bilden köpte jag till mina föräldrar förra året och är en sådan som jag länkade till från Rusta (dock är vår inte köp på rusta), alltså en rampool. 😃

Däremot har vi haft andra pooler, som typ denna: http://www.rusta.com/easy-set-pool-10681-l-p75910071.aspx

Sådana pooler brukar nästan aldrig hålla mer än ett par säsonger. Man vill ju helst ha en pool som håller 😃Dessutom finns det dyrare rampooler som exempelvis har bättre ställningar/stegar/filter/pumpar osv. som gör att den håller längre.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
dogiiee
2014-06-19 18:33
#7

Någon som vet vart man kan köpa poolen Bestway rampool 122 cm hög och 4, nånting diameter billigt? Hittade den på österlens poolcenter för 2500 kr men det erbjudandet är slut och på Öb kostar en exakt likadan pool runt 5000 kr

dogiiee
2014-06-19 22:46
#8

#3 hur djup och lång är den poolen på bilden?

Cireea
2014-06-19 23:08
#9

#8 Poolen är  350-360 i diameter och 1,20 djup. 

DÄREMOT har vi beställer en ny pool i år då vår tydligen gått sönder i botten, nu är vi less på sådana här billiga skitpooler så nu har vi beställt en för ca 13 000 kr som kan stå uppe året om så vi ska gräva ned den en bit och lägga markskivor, sand och duk osv under för att minska skador på duken. (här är den nya poolen: http://www.primastar.nu/Pool%20132.htm

Vi har helt enkelt insett att om man ska ha en pool så är det lika bra att investera i en redig en. Vår används en hel del dessutom och vi har ju byggt om altanen speciellt för poolen så därför kändes det lite trist att bara strunta i att ha pool 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

dogiiee
2014-06-19 23:14
#10

#9 sån hade jag gärna oxå skaffat fast har lite för liten trädgård för det om man ska kunna göra annat där oxå :( Köpte ni er rampool på rusta?

Cireea
2014-06-19 23:19
#11

#10 Det gjorde vi nog inte, men det är en likadan som den vi hade förra året.  🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: