Sen är det ju väldans trevligt att packa en matsäck och ge sig ut på en picknick...gärna till stranden eller till en mysig plats i skogen. MyaPys. Nu längtar jag ännu mer till sommaren
Jag ser fram emot att få jänkaren körklar till sommaren, att glida runt i den och besöka många träffar och utställningar.
Att kunna vara ute mer och njuta av utevistelsen, allt man kan göra ute på sommaren!
Att ta en promenad i skogen eller att kunna fixa något med bilen utomhus utan att frysa :-)
Jag ser fram emot att sitta ute på et café som heter Seglarhyllan. Där har jag aldrig varit. Jag ser också fram emot att kunna sola eller bara sitta ute och njuta i solen.
Energy Pethead Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel Sajtvärd för Nostalgi, Lekar http://klotterplanket1.egetforum.se/
Tänk att allt kommer att bli grönt i naturen och dofta gott. Vattnet blir blått och glittrar. Det blir varmt och skönt och man kan vara ute i solen. Det blir ljusare längre tid på dygnet. Man blir gladare och lättare till humöret. Och såsmåningom blir man ledig under semestern. Jag längtar!
Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.