Annons:
Etikettermatdryck
Läst 1509 ggr
MariaG
11/29/13, 7:24 PM

Årets glögg 2013

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Annons:
[Moa-]
11/29/13, 7:27 PM
#1

Blaskig med alkohol som enda framträdande smak enligt mig, så tyvärr ingen hit. Blossas klassiska vinglögg på 10 % är och kommer alltid att vara min favorit.

TjockaBerta
11/30/13, 11:11 AM
#2

Vi köpte en flaska för ett tag sen. Fy för den lede. Surt och hemskt.

Den kommer att stå kvar i skåpet lika länge som den alkoholfria brukar. Dvs vi kastar den vid midsommar 😃

Synd för jag gillade verkligen den snygga flaskan.

>>>Malum domesticum<<<

MariaG
11/30/13, 2:31 PM
#3

Ok, får se om jag köper den eller inte. Stod i alla fall idag och funderade på det på systemet, men blev vit starkvinsglögg.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

[Moa-]
11/30/13, 3:13 PM
#4

Starkvinsglöggen förstår jag inte heller hur folk kan dricka, det är ju bara att värma vodka så får man enligt mig samma känsla… Dock inte testat den vita, är det bättre? Dock gillar jag inte vitvinsglögg nämnvärt, den smakar ju inte glögg, så den borde heta något annat… =P

MariaG
11/30/13, 3:42 PM
#5

#4 Jag tycker den vita smakar gott. Om den är bättre eller sämre vet jag inte, tycker både rött och vitt är gott. Men så älskar jag glögg :)

/ Maria. med-arbetare på Sommar

[Moa-]
11/30/13, 3:46 PM
#6

Jag gillar glögg, men glögg skall smaka glögg och inget annat och det anser inte jag att den vita gör då jag (och de flesta andra) är uppvuxen med den röda… =P

Annons:
MariaG
12/1/13, 2:41 PM
#7

#6 Jag är också uppvuxen med den röda. Väldigt god.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

[Moa-]
12/1/13, 2:44 PM
#8

Ja, jag väntar nu tills det blir mörkt ute så att man kan mysa ihop sig med lite glögg och tända ljus. =)

Upp till toppen
Annons: