Annons:
Etikettövrigt
Läst 963 ggr
noraa
7/28/13, 10:03 PM

solarium

jag har säkert placerat tråden helt fel men whatever hittar inge solarium tråd lr nått. 

JAG HAR solat SOLARIUM 5 ggr nu betalat 500 spänn för dessa gånger i 20 minuter! o ändå säger alla att man inte märker av min bränna? jag är brun på magen och på ryggen o man ser att vid bh:n är det vit oså men inte mitt ansikte. jag blir galen!! på ansiktet syns deet första dagen efter jag solat sen försvinner den o nästan resten av brännan?

VARFÖR blir det såå? jag har ansiktsförstärkning o allt?

Annons:
Fridaaaa
8/16/13, 8:31 AM
#1

Skippa solarium 😉 Inte bra för huden 😛
Låter dyrt med 100kr/gång?

Vissa har svårare att få bränna helt enkelt

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

noraa
8/24/13, 10:08 AM
#2

10 min kostar 50 kronor

Fridaaaa
8/24/13, 10:09 AM
#3

#2 Oj  låter dyrt, och inte värt det enligt mig. Sola i solarium är inte bra, ok enstaka gånger men inte bra regelbundet 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

noraa
8/24/13, 10:10 AM
#4

jag fick värmeutslag av solariet så sen dess har jag haft uppehåll , kan jag sola solarium igen nu ?

Fridaaaa
8/24/13, 10:12 AM
#5

#4 Ok, har du inte läst vad jag skrev? Bättre att låta bli, för din huds skull. Och om man nu "måste" göra det, är det viktigt att skydda huden.

Min personliga åsikt är att skippa det helt.
Varför är det så viktigt att vara brun?

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

noraa
8/24/13, 10:16 AM
#6

#5 tkr det är snyggt att va brun för jag är blek hela tiden!

Annons:
Fridaaaa
8/24/13, 10:19 AM
#7

#6 Men är det värt att förstöra sin hud på lång sikt? För det är tyvärr det man gör, genom att sola solarium regelbundet.
Du gör självklart som du vill men jag tycker det är slöseri på pengar, när det är så dyrt plus inte då bra för huden på lång sikt.
(samma med mycket sol i vanlig naturlig sol också) 🙂
Men se till att skydda dig bra i såfall om du ska testa igen.

Finns det inte 10-kort eller liknande man kan köpa?

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: