Annons:
Etiketternöjenaktiviteter
Läst 1398 ggr
MariaG
7/17/13, 12:13 PM

Böcker?

Har ni läst några bra böcker nu i sommar?

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Annons:
Fridaaaa
7/18/13, 7:13 PM
#1

Läser ärligt talat nästan aldrig böcker. Är skolböcker för att jag måste men knappt annars 😛

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

sunnys
7/20/13, 10:06 PM
#2

Jag är så himla dålig på det här med att läsa böcker men har lovat mig själv att faktiskt läsa en och en annan bok någon gång ibland. Så håller på att läsa en bok om mordet på Fadime (dokumentär) just nu.🙂


Marinas Mix
7/22/13, 7:40 AM
#3

Dan Browns senaste "Inferno". Var lika bra som de andra i serien om professor Langdon.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

citytjejen
7/22/13, 4:12 PM
#4

Jag läser sällan böcker men när jag väl gör det så blir det oftast biografier. Just nu läser jag Puma Swedes bok om hennes liv i porrindustrin. Inget mästerverk men perfekt sommarslapp läsning. Läste nyligen om Att vara med henne av Alex Schulman, ingen biografi, men jag tycker om den boken, handlar om sånt som hänt på riktigt🙂

/Christina

TjockaBerta
7/23/13, 11:54 AM
#5

Jag läste Patrik Sjöbergs "Vad du inte såg" Den var  förvånansvärt bra. Jag hade inte väntat mig så mycket men jag tyckte den var intressant att läsa. Det var mycket som handlade om Patrik, tävlingarna och pressen. 

Sen läste jag Carol Joyce Oates, Änkans bok. Boring. Den påminde så mycket om "Ett år av magiskt tänkande" så jag undrade nästan om det var tillåtet att skriva en precis lika dan bok.

Nästa bok att börja på är trilogin om Hungerspelen. Den ligger och väntar på mig 😃

>>>Malum domesticum<<<

Marinas Mix
7/23/13, 2:41 PM
#6

#5 då har du en spännande stund framför dig. Gillade den serien mycket

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Annons:
TjockaBerta
7/23/13, 3:45 PM
#7

👍

>>>Malum domesticum<<<

Mickis1994
8/4/13, 11:35 PM
#8

Jag har läst alla Hungerspelen böcker, Wallflower & Bröderna Lejonhjärta.

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

MariaG
8/5/13, 7:15 PM
#9

Själv har jag läst en hel del när jag hade semester, blev ca 4-5böcker.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Bjornen
8/7/13, 6:24 AM
#10

Jo det är väl klart jag läser böcker. Senast en avhandling om skråväsendets medeltida historia skriven av Arthur Hazelius (Skansens grundare) son.

[erikam]
8/16/13, 7:07 AM
#11

Jag har läst massor böcker, tyvärr bara sådana jag läst innan då jag varit för lat för att ta mig till biblioteket. Men nu fick jag en bok i födelsedagspresent som jag önskat mig länge, Arne Dahl - Hela havet stormar. Den är fantastiskt bra för en som älskar deckare 🙂

TjockaBerta
8/16/13, 8:25 AM
#12

Under sommaren har jag läst DNs sommarföljetong. Snacka om bortkastad tid.

Den var helt händelselös från början till slut. Jag trodde hela tiden att det skulle komma en oväntad tvist på slutet men nej, inget alls.

Var det någon annan som följde den?

>>>Malum domesticum<<<

MariaG
6/15/14, 12:48 PM
#13

Puttar upp denna tråd så kan vi fortsätta berätta om våra böcker :)

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Annons:
MariaG
6/15/14, 12:58 PM
#14

Läser för tillfället Tedags för normalt byggda damer av Alexander MsCall  Smith.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Cireea
6/15/14, 1:55 PM
#15

Håller på läsa sagan om ringen 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[Tuulikki]
6/15/14, 7:43 PM
#16

Tänkte läsa om FUL-serien av Scott Westerfeld, den är sååå bra!😍

Har nyss läst böckerna Afrodite och döden, och Afrodite och hämnden. Det är 2 böcker i samma serie som är pusseldeckare för yngre tonåringar. Men de passar mig bra, just nu är jag inne i en period där mina koncentrationssvårigheter är större än normalt😕 Men böckerna var bra i alla fall😊

Upp till toppen
Annons: