Annons:
Etikettsommarsnack
Läst 1304 ggr
monstermash
5/2/13, 7:16 PM

Dags att planera sommaren!

Har precis tagit tag i att börja planera min sommar, har ni bestämt någonting ännu? Någon resa eller evenemang ni ska till? 🙂

Annons:
Fridaaaa
5/2/13, 7:17 PM
#1

Ska sommarjobba hela sommaren. Så inget planerat.
Ska på Tosiabonnadagen i Ronneby om jag är ledig den helgen.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

monstermash
5/2/13, 7:25 PM
#2

Jag har knappt hunnit planera juni, fokuserade på maj först. Bla blir det göteborgsvarvet och liknande nu i maj.

Det jag har planerat för juni däremot:
Officiell utställning, Fransk bulldog Borås 29 juni
Värmlands kennelklubbs internationella uställning i Ransäter 27-28 juli
1-2 veckor semester i Värmland (förutom utställningen)
West Pride (fd hbtq-festivalen) 29 maj - 2 juni

Ska på Lotta på Liseberg någon gång också, men vet inte datum än, då de inte har släppt artisterna ännu..

Jessicahagstrom94
5/2/13, 8:04 PM
#3

Studenten 14 juni, Grekland 18 juni i en vecka :) sedan vet jag inte något mer än att jag ska fylla 19 i augusti.

MariaG
5/5/13, 7:34 PM
#4

Har inget direkt planerat i sommar. Ska väl till stugan en del. Kanske ner till Skåne.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Frida B
5/7/13, 2:27 PM
#5

Eventuellt sommarjobba på ett hundpensionat (wihoo!) och campa med min familj :) blir en lugn sommar :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

SaraC
5/8/13, 11:43 AM
#6

Blir nog mest hemma, men det är precis vad vi längtat efter då vi till sommaren flyttar in i vårt nya hus! Någon båttur och mys i stugan blir det dock!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Annons:
[julatopp7018]
5/8/13, 1:27 PM
#7

Inleder semester om ca 5 veckor då åker jag ner till göteborg över dagen med tåg, där efter står djurparker och skärgårds turer.

karro1999
5/25/13, 2:44 PM
#8

ska till Skåne nästa helgoch mer i sommar tror jag

Upp till toppen
Annons: