Annons:
Etikettövrigt
Läst 1383 ggr
MariaG
1/19/13, 1:19 PM

Planer för 2013?

Har ni några planer för detta år? Något ni ska hitta på?

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Annons:
Farwuq
1/19/13, 1:23 PM
#1

Nä…

Inga speciella. jag tänker "bränna" min statliga semester och lite mer därtill, på kolonin och långa promenader här i stadens närhet.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[rocklover]
1/19/13, 1:35 PM
#2

gå på massor av konserter, åka till Paris, åka till Jönköping, åka till Dalarna, höja betygen, köpa nya kläder, träffa nytt folk, lära mig spela trummor (o kanske gitarr ;) ), spara ut håret, etc…. :)

Jessicahagstrom94
1/19/13, 2:11 PM
#3

Jag ska ta studenten hade jag tänkt och 4 dagar efter det ska jag till grekland en vecka med mamma och bror. Sen vet jag inte, fota som sjutton och ta vara på våren och sommaren innan den hemska vintern kommer igen. :)

Rida islandshäst kanske.

[julatopp7018]
1/21/13, 9:11 AM
#4

Djurpark, femörefortet, flygvapenmuseum och Stockholms skärgård är inplanerad iår.

Bläcket
1/22/13, 8:22 AM
#5

Ska under vintern/våren trimma min kropp så jag blir riktigt slim fit till sommarn, sen ska jag bara gå runt i snygga kläder och njuuuuta…. Cykla massor och bada i havet. Sen blir det säkert nåt stamp också Cool

[Jimmy.L]
1/23/13, 8:32 PM
#6

Stockholms skärgård lär jag åka ut i, Annars har jag inte planerat så mycket mer. En tur till Kolmårdens djurpark lär det bli.

Annons:
TjockaBerta
1/24/13, 6:22 PM
#7

Vi ska vara på landet. Hoppas det blir riktigt varmt i år och att vi får ledigt så vi kan vara där länge.

Därifrån gör vi dagsutflykter och besöker små städer runt omkring. Det är lagom med aktivitet.

Jag bor i Stockholm och uppskattar att folk är lugna och trevliga och inte stressar ute i landet. Alla har tid att tala med en och de är mycket trevligare än hemma. Och så är det  inga köer. Det är det bästa.

>>>Malum domesticum<<<

Jessicahagstrom94
1/24/13, 6:32 PM
#8

ska förhoppningsvis till aquaria i stockholm om jag får med mig någon, nu när jag också har körkort! det vore så fruktansvärt kul. kan man passa på att gå på gröna lund samtidigt om man har råd.

MariaG
1/26/13, 5:38 PM
#9

Låter som ni har trevliga planer.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Åsa S
1/27/13, 8:24 AM
#10

Blir nog mest att vara hemma, på odlingslotterna, gå på lite konserter på gröna lund (för ca 200kr kan man ju se rätt många konserter under sommaren hoppas det blir några bra artister), hälsa på mina föräldrar + kanske åka och hälsa på nån kompis eller nån kompis kommer och hälsar på mig.

+Frhoppningsvis sola och bada i sjön som ligger nån kilometer bort från min lägenhet, förra året blev det inte mycket sånt det var rätt kallt.

Josse5233
3/5/13, 8:36 PM
#11

Vad jag längtar efter sommaren nu när jag läser allt! 🙂
Ska träna med min hund (agility, spår och lydnad), umgås med kompisar, skaffa ett keyboard och lära mig spela, åka på semester senare i sommar till Varberg och så. 🙂 Juste ja, skaffa en chinchillaunge också. 😃

Ha en trevlig dag! 

MariaG
3/8/13, 10:19 PM
#12

SKa ni till någon djurpark eller något annat trevligt resmål, skulle det vara kul att få en liten berättelse/artikel om det. 🙂

/ Maria. med-arbetare på Sommar

SaraC
3/8/13, 10:26 PM
#13

Det blir nog bara mys i stugan i år :) Vi har en bäbis som kommer vara cirka ett halvår i sommar och då har vi nog just flyttat in i vårt hus vi bygger, så resor känns långt borta just nu.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Annons:
[Jimmy.L]
3/9/13, 7:30 AM
#14

#12 Tänkte ta mig till Kolmården, Skall även göra enheldag i Göteborg med universeum samt maritiman som jag tänkte göra en artikel till min sajt.

MariaG
3/9/13, 1:11 PM
#15

#14 Om du vill får du gärna komma med en berättelse från något ställe där och lägga in här.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

[Jimmy.L]
3/9/13, 1:20 PM
#16

#15 Ok kom just hem från vildmarksmässan/Båtmässan och har endel bilder kan poste det i en tråd om du vill ha.

MariaG
3/9/13, 1:24 PM
#17

#16 Hade varit väldigt trevligt om du ville det. Tycker det verkar vara intressanta mässor.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

monstermash
3/18/13, 11:48 AM
#18

I vår kommer jag påbörja min praktik, och sedan ska jag passa på att fotografera mycket stadsbilder i Göteborg. 🙂Ska nog till Universeum också.

I sommar blir det däremot att fira midsommar i Värmland, åka på hundutställning i Borås (franska bulldogar), och Borås djurpark. Förhoppningsvis tar jag mig till Kolmården och Nordens Ark också. 🙂

Jessicahagstrom94
3/18/13, 12:07 PM
#19

pojkvännen och jag tänkte försöka ta oss till järvzoo och sova över på varghotellet, i ett av rummen där man får se vargarna utanför. 

men eftersom jag inte kommer få pengar på hela sommaren så vet jag inte hur det ska gå.

karro1999
3/22/13, 6:41 PM
#20

 kanske springa mellangöteborgsvarvet och var på scoutläger. jag tror vi skulle åka till göteborg och bo på hotell och gå på universeum m.m. någo som jag vet är att jag ska åka till skäne och bo i farmor och farafars sommarstuga någon gång under sommaren.

Annons:
Upp till toppen
Annons: