Annons:
Etiketterbadbadplatser
Läst 1841 ggr
MariaG
2012-10-28 10:32

Badhus

Går ni ofta till simhallen?

Själv var det flera år sen jag simmade på simhallen. Fast funderar att gå dit snart. Bra träning att simma ju.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Annons:
Åsa S
2012-10-28 10:40
#1

Har blivit rätt ofta på sistone sen jag upptäckte att jag hade 2000kr i friskvård via min arbetsgivare som tankat in det på mitt wellnetkonto. Såg att simhallen närmast mig var med i wellnet så jag kunde köpa klippkort till vattengympan via det kontot så man kan ju säga jag går in gratis + i mitt badhus ligger vattengympan så det är stängt för alla andra + det är drop in och det finns 4ggr i veckan som man kan gå alltid är det nån tid som passar även om man jobbar oregelbundna tider.

MariaG
2013-01-06 14:23
#2

Puttar upp denna tråd och undrar om det är fler som går till simhallen.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Åsa S
2013-01-06 15:17
#3

Är det bara jag som går till simhallen? Och jag går oftast på tider då badhuset precis har öppnat gissar vattnet är lite renare då.

Har lagt märke till en sak när jag varit på simhallen nu under jullovet då det varit öppet för barnfamiljer hela tiden och det är att småbarnsmammor + deras barn aldrig tvättar sig innan de sätter på sig badkläderna och istället blir det bara en ytterst kort dusch med badkläderna på innan de går ut i simhallen och hoppar i barnbassängen, har bara sett nån enstaka småbarsmamma som tvättar sig själv och sina barn först. Måste ju bli världens bakteriesörja i barnbassängen när alla dessa barn hoppar i + deras föräldrar. Kan nog inte vara hälsosamt få en kallsup i den bassängen under tider då det är mycket barn där.

MariaG
2013-01-06 16:18
#4

Förr gick jag till simhallen 1-2 gånger i veckan. Tyckte det var skönt.

Funderar att skaffa ett årskort där nu, eller kanske ett klipp-kort. Hade varit skönt att komma igång att simma. Bra för kroppen också ju.

Har också sett att folk slarvar med dusch innan.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

TjockaBerta
2013-01-10 12:49
#5

Nej jag går aldrig till simhallen av olika skäl. Men jag var faktiskt där för ett år sen och gjorde ett provdyk med tuber och våtdräkt och allt. Jag har alltid velat dyka och nu hade jag möjlighet att testa. Det var otroligt roligt. Jag är så glad att det blev av.

>>>Malum domesticum<<<

Fridaaaa
2013-01-13 21:36
#6

Kommer att bli det mer & mer då det ingår i mitt gymkort jag skaffat mig :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Upp till toppen
Annons: