Annons:
Etiketternöjenaktiviteter
Läst 1086 ggr
MariaG
2012-07-06 21:30

Sommarprogram på TV

Brukar ni se sommarprogram på TV, som typ Sommarkrysset, Sommartorpet, Allsång på skansen?

Kanske något annat ni ser nu på sommaren?

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Annons:
MariaG
2012-07-06 21:41
#1

Själv tittar jag inte mycket på tv. Mindre nu på sommaren iallafall. Men en regnig dag så kan det bli en film eller så.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

fidojunior
2012-07-06 21:49
#2

Sommarkrysset och Allsång på gränsen brukar jag titta på, gillar Allsång på gränsen mer än den svenska på Skansen, vet inte varför. :P Ibland har jag Lotta på Liseberg på tv, mest för att ha musik i bakgrunden men annars gillar jag inte Lottas röst haha.

På kvällarna brukar det bli CSI och Criminal Minds, gillar dem programmen men vanligtvis när jag har skola så brukar jag vara upptagen med annat eller så kommer de för sent.

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

Bamse 08
2012-07-08 19:02
#3

Brukar inte kolla på tv så mycket på sommaren.Glad

What doesn't kill you makes you stronger.

SaraC
2012-07-11 14:52
#4

Sommar med Ernst brukar jag titta på Tungan ute

Annars ser jag inte alls mycket på TV under sommaren. Blir det som går just då de gånger jag sjunker ner i soffan.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

nadilda
2012-07-13 08:25
#5

Allsång på skansen ser jag ofta på Skrattande

MissInAction
2012-07-15 12:24
#6

Jo ibland om jag kommer ihåg så blir det Allsång på Skansen Glad Annars inget särskilt som jag ser just på sommarne. Ser över huvud taget inte så mycket på tv längre, men det går lite i perioder.

Eller jo, matprogram med Per Morberg brukar ju visas året om tror jag, men passar väldigt bra på sommaren Cool


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Upp till toppen
Annons: