Jag tänkte på min älste son när jag fotade detta (som jag inte har någon kontakt med längre) Att sitta vid en sjö och lyssna på vågorna,s skalp och filofisera kan kännas bra ibland.
Den här bilden får mig att tänka på hur söta de små systrarna var <3 Millan (hon längst bak) har jag fortfarande kvar <3 Men Madonna (hon längst fram) dog tyvärr i somras då hon blev väldigt skrämd av en katt :( Saknar henne väldigt mycket <3 <3
Jag valde den här bilden för att det är mitt favoritställe, man kan bada, grilla och bara vara. Hade även min kompis på besök från Göteborg när bilden togs, så vi va där och bara njöt av sommaren och allting som fanns att titta på där. Det är en väldigt lugn och fridfull plats där man kan spendera flera timmar.
Mitt bästa minne var från i somras när jag var i Dalarna (och Västerås, Eskiltuna och värmland för den delen..) och jag och pappa åkte upp till Orsa och tittade på björnarna och tigrarna. Då knäppte jag detta fotot:) Åh vad jag saknar det! Blir nog till och hälsa på "kusinerna" någon mer gång.
// Anka ~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Detta är ett foto jag knäppte förra sommarn på midsommarafton när "alla" från norra sidan av ön (ingmarsö) dansade runt midsommarstången :) Verkligen ett trevligt minne att ha när vintern är som värst :D
Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.