Annons:
Etiketttraditioner
Läst 1168 ggr
MariaG
2011-04-16 19:52

Snart påsk

Snart är det påsk.

Har ni några planer för påsken? Vara hemma eller åka någonstans?
Berätta gärna. Kul att veta vad ni hittar på under påsk.

Själv ska jag till stugan. Åker nog dit på torsdag eftermiddag. Hoppas på fint väder, för då kommer jag att ta årets första dopp.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Annons:
LinaK
2011-04-17 11:11
#1

Vi ska vara hemma, för på Påskaftons kvällen så jobbar jag. Eller jag går på kl 21 på kvällen och jobbar natten. Men innan dess så får det väl bli lite go mat med trevligt sällskap antar jag Glad

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[YlvaP]
2011-04-17 12:21
#2

Skall vara hos svärföräldrarna. Skall fira dottern och gammelfarmor och på lördagen skall vi ut i skogen på en promenad och korvgrillning.

Fridaaaa
2011-04-17 12:39
#3

Ska äta middag hos mina föräldrar :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

SaraC
2011-04-17 17:15
#4

Jag har inga planer, men det blir säkert påskmiddag hos föräldrarna. Sedan har jag påsklov och då ska jag försöka få en massa som halkat efter gjort har jag tänkt, får se hur det blir med det.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

SaraC
2011-04-22 20:55
#5

Glad Påsk!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Fridaaaa
2011-04-22 21:44
#6

Glad påsk på er!

Ikväll är det fredagsmys med killen och imorgon blir det påskmiddag hos mina föräldrar och på söndag påskmiddag/födelsedagsfirande hos svärmor :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Farwuq
2011-04-23 08:24
#7

Glad påsk!

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

SaraC
2011-04-25 20:46
#8

I torsdags hade vi påskfest med förskoleklassen på jobbet, sedan hade vi majbrasa och sjöng vårsånger hela skolan.

I lördags var vi på födelsedagskalas där vi fick både grillat och mer traditionell påskmat, i söndags fick vi grillat hos svärfar och idag var vi till mina föräldrar och åt påskmiddag.

I år slog jag dessutom på stort och påskpyntade! Jag har två påskprydnader och jag kom ihåg att ta fram båda två! Sambon fick ett påskägg med lite mer icke-traditionellt innehåll och passade då på att även lägga en godis till hunden i ett ägg jag ändå hade hemma.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Upp till toppen
Annons: