Traditioner

Snart påsk

2011-04-16 19:52 #0 av: MariaG

Snart är det påsk.

Har ni några planer för påsken? Vara hemma eller åka någonstans?
Berätta gärna. Kul att veta vad ni hittar på under påsk.

Själv ska jag till stugan. Åker nog dit på torsdag eftermiddag. Hoppas på fint väder, för då kommer jag att ta årets första dopp.

/ Maria, värd på Sommar

Anmäl
2011-04-17 11:11 #1 av: LinaK

Vi ska vara hemma, för på Påskaftons kvällen så jobbar jag. Eller jag går på kl 21 på kvällen och jobbar natten. Men innan dess så får det väl bli lite go mat med trevligt sällskap antar jag Glad

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Anmäl
2011-04-17 12:21 #2 av: [YlvaP]

Skall vara hos svärföräldrarna. Skall fira dottern och gammelfarmor och på lördagen skall vi ut i skogen på en promenad och korvgrillning.

MVH Ylva / Wai-san
Vardagsbloggen
Medarbetare på Sommar och Scrubs.

Anmäl
2011-04-17 12:39 #3 av: Fridaaaa

Ska äta middag hos mina föräldrar :D

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2011-04-17 17:15 #4 av: SaraC

Jag har inga planer, men det blir säkert påskmiddag hos föräldrarna. Sedan har jag påsklov och då ska jag försöka få en massa som halkat efter gjort har jag tänkt, får se hur det blir med det.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Anmäl
2011-04-22 20:55 #5 av: SaraC

Glad Påsk!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Anmäl
2011-04-22 21:44 #6 av: Fridaaaa

Glad påsk på er!

Ikväll är det fredagsmys med killen och imorgon blir det påskmiddag hos mina föräldrar och på söndag påskmiddag/födelsedagsfirande hos svärmor :)

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2011-04-23 08:24 #7 av: Farwuq

Glad påsk!

Glad

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.